برنامه های هفته وحدت با مشارکت مردم در نهاوند برگزار می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، علی ترکاشوند ظهر پنج شنبه در جمع مبلغان گفت: تمامی مراسم و برنامه های هفته وحدت در شهرستان نهاوند بصورت مردمی و خودجوش در مساجد و هیئات مذهبی درحال برگزاری است.

برنامه های هفته وحدت با مشارکت مردم در نهاوند برگزار می گردد

وی اضافه کرد: ائمه جماعات مساجد با همکاری و مشارکت مردم و هیئت امنای مساجد در 60 منطقه شهری و روستایی شهرستان نهاوند نسبت به برگزاری مراسم هفته وحدت اقدام نموده اند که این فعالیت ها قابل تقدیر است.

ترکاشوند تخصیص اعتبار فرهنگی برای حمایت از این برنامه ها را خواستارشد و گفت: فعالیت های فرهنگی برای اجرایی شدن نیازمند ابزار و سازکار است و تخصیص اعتبار اولین مولفه برای برنامه ریزی فرهنگی است.

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی نهاوند نیز گفت: درشب میلاد سراسر سرور پیغامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی(ص) 65 جلسه سخنرانی در مناطق مختلف شهرستان نهاوند انجام می گردد.

حبیب سلگی اظهارداشت: در راستای گرامیداشت سالروز میلاد گهربار پیغام آور رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) توسط روحانیون بومی، مستقر، خود استقرار و طرح هجرت 65جلسه سخنرانی به همراه مراسم جشن و سرور در مساجد، هیئات مذهبی و محلات مختلف شهری و روستایی برگزارخواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 فروردین 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6901

به "برنامه های هفته وحدت با مشارکت مردم در نهاوند برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های هفته وحدت با مشارکت مردم در نهاوند برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید