برنامه اردوی تیم ملی والیبال بانوان در کرواسی اعلام شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، ملی پوشان ایران در اولین دیدار صبح روز سه شنبه برابر تیم امید کرواسی به میدان رفتند و با نتیجه 2 بر 1 پیروز شدند. در دومین دیدار تیم ایران برابر سنری کینران ژاپن که با 4 بازیکن ژاپنی و 3 بازیکن آمریکایی در میدان حاضر شده دیدار کرد و پیروز شد این تیم را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

برنامه اردوی تیم ملی والیبال بانوان در کرواسی اعلام شد

سومین دیدار تیم ایران روز چهارشنبه صبح برگزار گردید و بانوان ایران با نتیجه 2 بر یک برابر ستارگان کنفرانس غرب آمریکا شکست خوردند.

مهرگان مشاور فنی تیم بانوان ایران در پاسخ به این سوال که چرا مسابقات در 3 ست برگزار می گردد، بیان نمود: دلیل اینکه بازیها در 3 ست برگزار می گردد این است که در هر روز دو دیدار برگزار می گردد و مسئولین به دنبال این هستند تا تمامی تیم ها با یکدیگر دیدار نمایند. به همین دلیل مسابقات 5 ستی نیست. البته این احتمال وجود دارد که در مرحله بعدی مسابقات به صورت 3 از 5 ست برگزار گردد.

او در ادامه درباره برنامه پیش روی تیم ایران عنوان نمود: چهارشنبه عصر نیز با یک تیم از ایتالیا یک دیدار محبت آمیز خواهیم داشت که ساعت 7 به وقت محلی برگزار می گردد. فردا نیز یک تیم دانشگاهی دیگر از آمریکا به نام BIP-C حریف ما خواهد بود. منتظر نتیجه دیدارهای باقی مانده هستیم تا قرعه ما تعیین گردد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 32648

به "برنامه اردوی تیم ملی والیبال بانوان در کرواسی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه اردوی تیم ملی والیبال بانوان در کرواسی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید