آنالیز شرایط پرسپولیس در قرنطینه؛ فعلا از تمرین خبری نیست

به گزارش مجله سرگرمی، شاگردان یحیی گل محمدی در بازگشت به ایران، از همان فرودگاه راهی هتل آموزشگاه شدند تا به مدت یک هفته در این مجموعه قرنطینه شوند و تمریناتشان را در زمین شماره 2 مرکز ملی فوتبال انجام دهند.

آنالیز شرایط پرسپولیس در قرنطینه؛ فعلا از تمرین خبری نیست

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، گویا این شرایط به مذاق سرمربی قرمز ها خوش نیامده و یحیی گل محمدی که از این شرایط به هیچ عنوان راضی نیست، در مصاحبه ای سازمان لیگ را مقصر اتفاقات اخیر دانسته است.

سرمربی پرسپولیس که با برنامه شب های فوتبالی صحبت نموده درباره قرنطینه شدن تیمش گفته است: قبل از بازی الوحده به ما گفتند باید بروید قرنطینه. حداقل می گذاشتند بیاییم اینجا و بعد اعلام نمایند. گفتند یک هفته باید در قرنطینه باشید و بعد بروید اصفهان. فقط مانده بود که ارنج را هم معین نمایند. یعنی چی؟ سازمان لیگ نباید این پیشنهاد را بدهد که شما اینجا یک هفته در قرنطینه تمرین کنید. بازیکنان ما خسته هستند و باید بروند خانواده هایشان را ببیند. این روال طبیعی نیست و باید نسبت به مسابقات، نظم را حفظ نمایند.

سرمربی قرمز ها در حالی سازمان لیگ را مسئول قرنطینه شدن کاروان این تیم اعلام می نماید که این دستور از سوی وزارت بهداشت بوده و ربطی به سازمان لیگ ندارد. از طرف دیگر خبرگزاری ایسنا دیروزبه این نکته اشاره نمود که الوحده، رقیب پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نیز به دلیل حضور در هند، به محض ورود به امارات به مدت 10 روز در قرنطینه خواهد بود.

نگرانی های یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس بابت بازی حساس این تیم مقابل سپاهان در هفته بیست ودوم است که آدینه هفته آینده باید برگزار گردد.

گفته می گردد به دلیل تعطیلی آزمایشگاه هنوز جواب تست بازیکنان و اعضای کاروان این تیم به آن ها اعلام نشده است و اصلا معین نیست پرسپولیس از چه روزی حق تمرین دارد و بازیکنان تیم هم با توجه به دوری طولانی مدت از خانواده و حضور اجباری در قرنطینه، کلافه شده اند.

از طرفی هتل آموزشگاه استخر ندارد و پرسپولیسی ها حتی اگر در زمین های کمپ تیم های ملی تمرین نمایند جهت ریکاوری بازیکنان دچار معضل بی استخری شده اند.

یکی دیگر از مسائل پرسپولیس هم ماجرای سعید آقایی است. سعید آقایی بازیکنی که قبل از سفر این تیم به هند به کرونا مبتلا شد و نتوانست به هند برود اکنون چگونه باید به اردوی پرسپولیس اضافه گردد.

فوتبالی

kashia.ir: کاشیا | مجله گردشگری و مسافرتی

nfliri.ir: مجله نیلوفری | مجله خبری تحلیلی نیلوفری

bushehrherfa.ir: مجله بوشهری ها، وبلاگ بچه محل های بوشهر

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 144985

به "آنالیز شرایط پرسپولیس در قرنطینه؛ فعلا از تمرین خبری نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز شرایط پرسپولیس در قرنطینه؛ فعلا از تمرین خبری نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید