آنالیز دقیق و آشنایی با جاذبه های تفریحی ایروان

به گزارش مجله سرگرمی، جاذبه های تفریحی ایروان

جاذبه های تفریحی ایروان را می توان یکی از مهمترین دلایلی دانست که مسبب انتخاب ایروان به عنوان مقصد گردشگری می گردد. توجه داشته باشید که هر ساله شاهد برگزاری انواع تور ارمنستان و ایروان هستیم که دلیل این امر را می توان جاذبه های این شهر دانست. جدا از جاذبه های گردشگری متعددی که در ایروان می توانید هدف قرار دهید جاذبه های تفریحی ایروان نیز حائز اهمیت خواهند بود. ایروان به شهر شادی ها نیز مشهور است و می توانید انواع تفریحات لذت بخش را در این شهر تجربه نمایید. یکی از مواردی که سبب شده ایروان به عنوان یک مقصد گردشگری مناسب برای ایرانیان بدل گردد را می توان ارزان و کم هزینه بودن سفر دانست. تفریحاتی که در این شهر می توانید از آنها استفاده نمایید بعضی آبی بوده و بعضی هوایی هستند که هر یک از آنها حس و حال عجیبی خواهند داشت. جاذبه های تفریحی که در ایروان وجود دارند را می توان از جمله تفریحاتی دانست که ممکن است تنها یک بار بتوانید از آنها استفاده نمایید چرا که هیجان و شور و شوقی که به شما خواهد داد قابل وصف نخواهد بود و توجه داشته باشید که بعضی از این تفریحات در مرکز ایروان و بعضی در اطراف آن قرار گرفته اند. اما تفریحات آبی ایروان اغلب در کنار دریاچه سوان واقع شده اند. هر یک از تفریحات ایروان مخاطب خاص خود را داشته و امکان استفاده از آنها برای همگان وجود خواهد داشت. مردم ارمنستان به دلیل داشتن امنیت به شاد بودن اهمیت ویژه ای قائل هستند و به همین دلیل مراکز تفریحی متعددی در آن به چشم می خورد و مردم خود این شهر را نیز می توانید در این مراکز مشاهده نمایید. پارک ها و مراکز تفریحی ایروان و همچنین پارک آبی آن را می توان به عنوان بهترین تفریحات این شهر شناخت. اما پیش از هر اقدامی نسبت به شرکت در تور ایروان بهتر است با بعضی از مراکز تفریحی ایروان آشنا شوید که ما به همین دلیل چندی از مهمترین جاذبه های تفریحی ایروان را به حضورتان معرفی می نماییم:

آنالیز دقیق و آشنایی با جاذبه های تفریحی ایروان

پارک آبی و باشگاه دنیای آب از جمله جاذبه های تفریحی ایروان

یکی از بهترین جاذبه های تفریحی ایروان را می توان پارک آبی دنیای آب دانست که استفاده کردن از این پارک آبی به دلیل رو باز بودن در فصل تابستان امکان پذیر خواهد بود. استفاده کردن از این پارک آبی برای تمامی کسانی که فصل تابستان را جهت سفر به ایروان انتخاب کرده اند توصیه می گردد و می تواند به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها برایتان باشد. وسایل بازی که در این پارک آبی بکار گرفته شده اند مطابق استاندارد های جهانی بوده و می توانید با اطمینان خاطر از آنها لذت ببرید.

یکی از مهمترین موارد قابل توجه را می توان هزینه پایین آن دانست چرا که می توانید با پرداخت مبلغ کمی از آن استفاده نمایید. این پارک آبی بهترین پارک آبی کشور ارمنستان شناخته می گردد و به همین دلیل می توانید بهترین لحظات را در آن بگذرانید. این پارک آبی از دو بخش تشکیل شده و 5/2 هکتار آن روباز و 5 هکتار آن به صورت سربسته می باشد. این پارک ابی در سال 2001 افتتاح شده و در زمان افتتاح از جمله پارک های ابی مطرح به شمار می آمد. این پارک آبی مجهز به انواع سرسره های زیبا بوده و بزرگسالان و نوجوانان با استفاده از آنها به اوج هیجان خواهند رسید.

شهر بازی پلی سیتی از جمله جاذبه های تفریحی ایروان

شهر بازی پلی سیتی را می توان یکی از معروف ترین جاذبه های تفریحی ایروان دانست که با مراجعه به این شهر بازی می توانید از انواع تفریحات لذت ببرید. این شهربازی را می توان یکی از جامع ترین شهربازی ها دانست که برای گردشگران ارمنستان و ایروان از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود. گفتنی است که این شهر بازی مناسب برای تمامی افراد با هر رده سنی خواهد بود و هر شخصی می تواند از این شهر بازی لذت ببرد. این شهربازی در سال 2002 افتتاح شده و به دلیل جامع بودن بی شک می توانید حتی به طول یک روز از آن لذت ببرید. پیست های کارتینگ، ماشین های کوبنده و باگی می توانند بهترین انتخاب برای کسانی باشند که می خواهند به صورت خانوادگی از تفریحات شهربازی لذت ببرند.

از دیگر تفریحات انی شهربازی می توان به: زمین گلف، پینت بال، بیلیارد، بولینگ، سینمای 7 بعدی، باشگاه تیراندازی، بازی های کامپیوتری و … اشاره کرد. مجهز بودن به زمین های بازی برای بچه ها سبب شده که بتوانید به راحتی فرزندتان را جهت بازی کردن در این محل رها نمایید. همچنین علاوه بر تفریحات ورزشی می توانید کمی هم به شکم خود برسید چرا که رستوران های متعددی در سطح این شهربازی اقدام به ارائه خدمات کرده اند.

زیپ لاین از جمله جاذبه های تفریحی ایروان

یکی دیگر از معروفترین جاذبه های تفریحی ایروان را می توان زیپ لاین دانست که این تفریح از جمله جدیدترین تفریح ها بوده و می توانید با استفاده از آن بهترین لحظات را تجربه نمایید. زیپلاین ایروان از انواع معمولی زیپ لاین ها نبوده و ارتفاع آن از جمله تمایزات آن به شمار می رود. چرا که ارتفاع زیپ لاین از زمین بین 200 الی 300 متر می باشد و به دلیل ارتفاعی که دارد هیجان بیشتری نیز خواهد داشت. باید بدانید که استفاده کردن از زیپ لاین برای همگان امکان پذیر خواهد بود اما باید ترس از ارتفاع را کنار گذاشته و از آن لذت ببرید. زیپلاین ارمنستان بهترین حس را به شما خواهد داد و با استفاده از آن می توانید خودتان را یک انسان آزاد بدانید.

معلق ماندن در ارتفاع 300 متری و درست در وسط جنگل ها حس بسیار خوبی خواهد داشت و می تواند بهترین لحظات را برایتان به ارمغان آورد. به همین دلیل استفاده کردن از این تفریح در ایروان به تمامی گردشگران توصیه می گردد. این زیپلاین کاملا امنیتی بوده و تمامی موارد امنیتی در ساخت آن در نظر گرفته شده است و به همین خاطر می توانید با اطمینان هرچه تمام تر دل به دریا زده و از زیپ لاین لذت ببرید.

آفرود از جمله جاذبه های تفریحی ایروان

یکی از بهترین جاذبه های تفریحی ایروان را می توان آفرود در این شهر دانست. توجه داشته باشید که آفرود به معنی گشت و گذار در کوه و جنگل می باشد و مردم ایروان و کل ارمنستان به این تفریح علاقه بسیار شدیدی دارند. به همین منظور باید گفت: آفرود می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برایتان باشد. در سفر به ایروان تنها کافی است به بخش مربوط به آفرود مراجعه کرده و نسبت به کرایه خود ور اقدام نمایید.

توجه داشته باشید که آفرود علاوه بر حس شادی و لذت به شما خواهد داد می تواند بهترین مناظر ارمنستان را برای شما نشان دهد و به همین دلیل روزی بسیار لذت بخش برایتان به ارمغان خواهد آورد. اما باید توجه داشته باشید که افراد دارای ناراحتی های قلبی بهتر است از این تفریح استفاده نکنند چرا که با استفاده از این تفریح از راه هایی عبور خواهید کرد که عبور از آنها سخت بوده و یا به عبارتی صعب العبور است. پس از یک آفرود حسابی خوردن نوشیدنی از جمله مهمترین موارد می باشد که می توانید در اقامتگاه های تعبیه شده در بعضی از مناطق استراحت نمایید.

karnikan.ir: مجله کارنیکان: وبلاگ خبری و تحلیلی

منبع: دلتابان
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 40043

به "آنالیز دقیق و آشنایی با جاذبه های تفریحی ایروان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز دقیق و آشنایی با جاذبه های تفریحی ایروان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید