برترین هتل های کوالالامپور، تجربه ای شاد و خاطره انگیز

به گزارش مجله سرگرمی، کوالالامپور به دلیل دسترسی آسان و مقرون به صرفه بودن، به یکی از محبوب ترین مقصد های سفر در آسیا تبدیل شده است. کوالالامپور یک شهر مدرن است که سواحل عالی، تفریحات شبانه، مراکز خرید و غذاهای بسیار خوبی دارد و جاذبه های گردشگری زیبایی در این شهر وجود دارد که باید آن ها را تجربه کنید. بنابراین اگر می خواهید برای سفر به کوالالامپور برنامه ریزی کنید. برای ماندن در این شهر و داشتن محل اقامت خوب، یکی از هتل های زیر را انتخاب کنید. این مقاله درباره برترین هتل های کوالالامپور، بهترین هتل های کوالالامپور و مناسب ترین هتل های کوالالامپور است.

برترین هتل های کوالالامپور، تجربه ای شاد و خاطره انگیز

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

هتل الوفت کوالالامپور سنترال

یکی از هیجان انگیزترین و بهترین هتل های کوالالامپور، هتل الوفت کوالالامپور سنترال است که دارای 482 اتاق و سوئیت است. زمین بازی برای بچه ها زیر 12 سال در دسترس است. باشگاه هتل به صورت 24 ساعته باز می باشد. استخر هتل که در پشت بام است از ساعت 6 صبح الی 11 شب آماده سرویس دهی به مسافران است. از سایر امکانات این هتل می توان به سالن بازی بیلیارد به صورت شبانه روز، تلویزیون اینترنت رایگان اشاره نمود. رستوران Nook که در هتل است، دارای بوفه و منوهای انتخابی است و همه روزه صبحانه و انواع بسیاری از غذاها ارائه می گردد. در این میان می توان به بار شبانه WXYZ اشاره داشت. این مقاله درباره برترین هتل های کوالالامپور، بهترین هتل های کوالالامپور و مناسب ترین هتل های کوالالامپور است.

هتل ویلا سامادهی کوالالامپور

این هتل به خاطر اتاق های الهام گرفته از معماری سنتی مالزی با استقبال بی نظیر روبرو شده است. 21 ویلایی با ابعاد 600 تا 2000 فوت مربع وجود دارد و هر کدام دارای مشخصات متمایز هستند. این هتل دارای ارزش پایدار است و چشم اندازه های طبیعی منطقه را جشن می گیرند. این هتل برای زوج ها و خانواده هایی است که کودک زیر 12 سال نداشته باشند. یک سالن غذاخوری دوست داشتنی در لبه دریاچه وجود دارد که محصولات محلی و فصلی فراوری می نماید و این دریاچه به صورت استخر رایگانی است که برای استراحت بسیار مناسب است. Loft اتاق خصوصی است که دارای استخر خصوصی در فضای باز است و مجموعه کامل و لوکس برای افرادی است که می خواهند ماه عسل خود را درآنجا بگذرانند. این متن درباره برترین هتل های کوالالامپور، بهترین هتل های کوالالامپور و مناسب ترین هتل های کوالالامپور است.

هتل شانگری لا کوالالامپور

این هتل، به شما این امکان را می دهد که منظره برج کوالالامپور و باغ های شاداب را ببینید، بتوانید صبحانه را در لابی هتل سرو کنید و دسترسی را برای فروشگاه های Golden Triangle برای شما آسان می نماید. این هتل دارای 662 اتاق مهمان و سوئیت است که امکانات مدرن بسیاری دارد. رستوران Lemon Garden در این هتل، بوفه های بین المللی و غذاهای لذیذ مالزی را ارائه می دهد. علاوه بر این، این هتل دارای رستوران Shang Parlance است که ارائه دهنده غذاهای سنتی چینی است. مهمانان همچنین می توانند از باشگاه سلامت با تجهیزات ورزشی، سونا و جکوزی استفاده کند. در این هتل، یک استخر بزرگسال و استخر بچه ها نیز وجود دارد. این مقاله درباره برترین هتل های کوالالامپور، بهترین هتل های کوالالامپور و مناسب ترین هتل های کوالالامپور است.

هتل اینترکانتیننتال کوالالامپور

این هتل که دارای 473 اتاق و وای فای رایگان در تمام اتاق ها و ناحیه هتل است، مناسب مسافران تفریحی و تجاری است. با اقامت در این هتل، شما به برج دوقلو، مرکز همایش ها، پارک KLCC، مرکز خرید KLCC بسیار نزدیک خواهید بود هم چنین دسترسی به مرکز خرید Jalan Bukit Bintang برای شما بسیار آسان خواهد بود. گزینه های مختلفی برای غذا و نوشیدنی در این هتل برای شما وجود دارد. همچنین می توان از این هتل برای مراسم عروسی، جلسات و رویدادها استفاده کرد.

هتل اس تی رجیس کوالالامپور

این هتل، جز هتل های 5 ستاره کوالالامپور است که با اقامت در آن می توانید به راحتی به دریاچه ها و سایر جاذبه های گردشگری مهم شهر دسترسی پیدا کنید. می توانید در رستوران Taka، یک سوشی لذیذ بخوردید. در این هتل آب درمانی های اریدیوم هم موجود است که برای استفاده از آن، باید از قبل رزرو کنید. همچنین، مجموعه هنری خصوصی هتل از جمله مجسمه اسب توسط ماسترو فرناندو بوترو را از دست ندهید.

هتل پارک رویال کوالالامپور

این هتل در منطقه Golden Triangle قرار گرفته است که جز بهترین مکان های کوالالامپور است. با پنج دقیقه پیاده روی می توانید به مرکز خرید Jalan Bukit Bintang و با هشت دقیقه پیاده روی به خیابان Jalan Alor برسید. چندین رستوران و بار در محل هتل PARKROYAL وجود دارد و همچنین دارای آبگرم St. Gregory با انواع درمان، ماساژ صورت است. همچنین مهمانان می توانند از استخر، استادیوم و مراکز تجاری خارج از هتل لذت ببرند.

هتل تریدرز کوالالامپور

این هتل در محلی قرار گرفته است که چشم انداز وسیعی از پارک KLCC و برج دوقلو پتروناس را به راحتی می توانید مشاهده کنید. مسافران در این هتل از اینترنت رایگان، استخر پشت بام و سایر امکانات بهره مند می شوند. این هتل دارای 571 اتاق و سوئیت می باشد. فضای سالن همایش و غذاخوری این هتل بسیار مناسب و راحت است. این هتل دارای امکانات رفاهی و ورزشی از قبیل سالن بدنسازی، حمام بخار و سونا و استخر است. همچنین می توانید با پیاده روی تقریبا 1 کیلومتری به پارک KLCC بروید.

هتل رویال چولان کوالالامپور

از هتل رویال چولان می توانید با 3 دقیقه رانندگی به برج دوقلوی پتروناس برسید. همچنین با پیاده روی حدوداً پنج دقیقه ای می توانید به مرکز خرید پاویلیون بروید. این هتل دارای گزینه های خوب ناهار خوری، استخر، بار، سالن و اتاق های لوکس نیز می باشد. یک استخر آبگرم، استخر و مرکز تناسب اندام در سطح 2 وجود دارد که روزانه باز است. در طول مدت اقامت خود در این هتل، هفت گزینه برای انتخاب محل خوردن غذا برای شما وجود دارد .

هتل مجستیک کوالالامپور

یکی دیگر از مکان های بسیار توصیه شده برای اقامت، این هتل است که میراث ملی محسوب می گردد و همان ساختمان استعماری است که در سال 1932 ساخته شده است. دو بال هتل توسط یک پیاده راه شیشه ای به هم متصل شده است. بال برج دارای 253 اتاق است و بال Majestic ساختمان اصلی هتل است. در اتاق ها برای مهمانان وای فای رایگان و سرو صبحانه ارائه می گردد.

هتل کنکورد کوالالامپور

آخرین هتلی که در این لیست ذکر شده، هتل کنکورد است که دارای 581 اتاق مهمان، Wi-Fi رایگان با حجم نامحدود و امکانات لوکس است. کافه های خوبی مانند کافه Spices و یا Hard Rock برای سرو غذا و برگر در این هتل وجود دارد. استخر این هتل از ساعت 7 صبح تا 7 بعد از ظهر و سالن ورزشی از ساعت 7 صبح تا 10 شب باز می باشد.

منبع: همگردی
انتشار: 16 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 28849

به "برترین هتل های کوالالامپور، تجربه ای شاد و خاطره انگیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های کوالالامپور، تجربه ای شاد و خاطره انگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید