برای رسیدن به موفقیت روی جوانان سرمایه گذاری کنید

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، جلسات ویدیو کنفرانس با هیات های استانی صبح امروز (یکشنبه) به صورت مجازی با استان های کرمانشاه و آذربایجان شرقی با حضور علی دادگر رییس فدراسیون، حسین گروسی عضو هیات رییسه، بدرالملوک کهرنگی نایب رییس بانوان و رضا ملک محمدی دبیر این فدراسیون برگزار گردید.

برای رسیدن به موفقیت روی جوانان سرمایه گذاری کنید

در این جلسه علی دادگر با اشاره به فعالیت های استان کرمانشاه گفت: پیگیری های رییس هیات استان کرمانشاه در راه اندازی و جانمایی سایت اهداف پروازی این استان ستودنی است. این سایت می تواند به پایگاهی برای غرب کشور تبدیل گردد.

رییس فدراسیون تیراندازی ادامه داد: استان آذربایجان شرقی نیز سرشار از پتانسیل است و انتظار می رود با سرمایه گذاری روی جوانان به موفقیت های بزرگی دست یابد.

او اضافه کرد: یقیناً هیات آذربایجان شرقی با بهره گیری از قهرمانانی همچون لیدا فریمان و احمد نجفی می تواند گام های موثری در رشد این رشته ملی و مذهبی بردارد.

دادگر در خاتمه خاطر نشان کرد: با مشاوره و کارشناسی اساتیدی همچون آقای حقیقت بهرمند شوید و درخصوص خرید دستگاه های داخلی حتماً با کمیته حقوقی فدراسیون مشاوره کنید تا مسئله ای در جهت خرید پیش نیاید. این فدراسیون در صورت اخذ مجوز از وزارت دفاع، دو قبضه سلاح اهداف پروازی به این دو هیات اهدا خواهد نمود.

گفتنی است این جلسه با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت ویدیو کنفرانس برگزار و از استان کرمانشاه صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان، جلال عزیزی معاون ورزش قهرمانی، رضا نظری رییس هیات تیراندازی و آرش نیکبخت دبیر و از استان آذربایجان شرقی دکتر ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان، ابراهیم فیروزی معاون ورزش، لیلا جاویدان معاون امور بانوان، سردار علی محمدی رییس هیات، لیدا فریمان نایب رییس و هوشنگ سروش دبیر این استان حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 18 تیر 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 90123

به "برای رسیدن به موفقیت روی جوانان سرمایه گذاری کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای رسیدن به موفقیت روی جوانان سرمایه گذاری کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید