بدهی های ونزوئلا به روسیه

به گزارش مجله سرگرمی، ترامپ گفت این یک لحظه تاریخی در دنیا است. گوایدو از ترامپ به دلیل دعوت به دموکراسی و به نمایش گذاشتن یک رهبری قوی تشکر کرد که باعث شد لبخند بزنم. قوی؟ کاش او می دانست رهبری ترامپ واقعاً تا چه اندازه قوی است.

بدهی های ونزوئلا به روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

ترامپ گفت گوایدو اجازه دارد به جمعیت حاضر در گردهمایی آن روز بگوید که ترامپ با او تماس گرفته و ابراز امیدواری کرد که شخصاً با گوایدو ملاقات کند. گوایدو گفت برای مردم ونزوئلا که با حکومت دیکتاتوری در حال جنگ هستند شنیدن این که او با ترامپ صحبت نموده انگیزه ای بسیار قوی ایجاد خواهد نمود. ترامپ گفت که گفت و گو با او باعث افتخار بوده و تماس آنها به خاتمه رسید؛ بی تردید باعث افتخار گوایدو بود که اعلام کند با ترامپ صحبت نموده است و البته قصد ما هم همین بود. گوایدو حتی قبل از ترامپ درباره این گفت و گوی تلفنی با رئیس جمهوری امریکا توئیت کرد و پوشش خبری رسانه ها درباره این تماس تلفنی همان چیزی بود که ما می خواستیم. ساعت یک ونیم بعد از ظهر با مدیران امریکایی شرکت نفتی سیتگو مستقر در شهر هیوستون ایالت تگزاس، که عمدتاً تحت مالکیت شرکت نفت دولتی ونزوئلا است، ملاقات کردم. در این جلسه گفتم ما از کوشش آنها و مخالفان ونزوئلا برای در اختیار دریافت کنترل پالایشگاه های سیتگو در ایالات متحده حمایت و از آنها در برابر کوشش های مادورو برای مصادره دارایی هایشان حفاظت می کنیم. (همان طوری که به آنها و دیگران شرح دادم ما همچنین به گوایدو- بنابر درخواست خود او- در کوشش هایش برای انتصاب نیروهای جدید در هیأت مدیره شرکت های نفتی توصیه هایی را ارائه کردیم. این شرکت ها هر چند شرکت های تابعه و فرعی بودند اما در نهایت مالکیت سیتگو را در اختیار داشتند). مدیران اجرایی این شرکت ها را به ویلبر راس وزیر بازرگانی ارجاع دادم و آنها روز بعد با هم ملاقات کردند تا توصیه های لازم را درباره جلوگیری از تأثیرات اقدام دولت روسیه بر سهام شرکت نفت ونزوئلا دریافت نمایند؛ موضوعی که می توانست به کاهش کنترل بر دارایی های امریکا که متحد او بود منجر گردد (ما از طرف مسکو، متوجه شدیم که پوتین ظاهراً نگران بدهی 18 میلیارد دلاری ونزوئلا به مسکو است؛ برآوردها درباره میزان واقعی بدهی ونزوئلا به روسیه بسیار متفاوت بود اما همه این مبالغ قابل توجه بودند). مدیران امریکایی به من گفتند که در ساعات اولیه همان روز، ونزوئلایی های وفادار به مادورو که پیروز نشده بودند قبل از خروج از این کشور دارایی های شرکتی خود را تبدیل نمایند، با یک فروند هواپیمای شرکت سیتگو که راهی کاراکاس شده بود فرار نموده اند. من مطمئن بودم که در روزهای پیش رو حوادث بیشتری از این دست را شاهد خواهیم بود.، ایران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 134211

به "بدهی های ونزوئلا به روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدهی های ونزوئلا به روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید