بجا مانده از سفر پرسپولیس به قطر، پذیرایی از بازیکنان با مک دونالد

به گزارش مجله سرگرمی، دلیل عصبانیت بازیکنان نه باخت به الدحیل، بلکه تدارک ندیدن شام بعد از بازی از سوی مسئولان باشگاه بود.

بجا مانده از سفر پرسپولیس به قطر، پذیرایی از بازیکنان با مک دونالد

به گزارش خبرنگاران ، عجیب بود اما باشگاه پرسپولیس بعد از آن بازی سنگین مقابل الدحیل نتوانست برای بازیکنانش شام تهیه کند. پرسپولیسی ها وقتی از وزشگاه به هتل برگشتند، متوجه شدند که شام آماده نیست اما بیش از آنها، برانکو از این اتفاق عصبانی گردیده بود و فریاد می زد: این چه وضعی است؟ وقتی بازیکنان با خستگی از بازی آمده اند، چرا شام آماده نیست؟ آنوقت توقع قهرمانی آسیا هم دارید؟

بازیکنان هم البته ساکت ننشستند و به مسئولان باشگاه اعتراض می کردند که چرا برایشان شام تدارک ندیده اند. البته در نهایت یک شام مختصر تهیه شد اما بازیکنان معترض به آن لب نزدند و راهی فرودگاه شدند که آنجا با مک دونالدو مورد پذیرایی قرار گرفتند. هر چند این موضوع هم باعث فروکش کردن عصبانیت آنها نشد و باز هم نارضایتی خود نسبت به ناهماهنگی ها را اعلام کردند.

البته موقعی که خبر این اتفاق منتشر شد، پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه تکذیبش کرد اما سرپرست پرسپولیس ناخواسته همه شنیده هایمان را تایید نموده است. مصطفی قنبرپور با تایید دلخوری برانکو و بازیکنان به خاطر آماده نبودن شام ماجرا را این طور تعریف نموده است: اتفاق خاصی رخ نداد و اینطور نبود که همه ناراضی و عصبانی باشند! درست است که یک ناهماهنگی شکل گرفت اما فقط چند نفر دلخور شدند. البته در نهایت بازیکنان پیش از ترک اردو در هتل شام خوردند و به غیر از شام مختصری که آنجا صرف کردند، در فرودگاه هم با مک دونالدو خود را سیر کردند. اتفاقا اینقدر زیاد تهیه گردیده بود که مجبور شدیم بخشی از آن را به پرسنل فرودگاه بدهیم.

ماجرا اما به شکل دیگری رخ داده بود. برخی بازیکنان پرسپولیس با توجه به رفتار غیرحرفه ای باشگاه در تهیه شام و تغذیه بازیکنان، با عصبانیت و اعتراض ترجیح داده بودند این شام را در فرودگاه صرف نکنند و با اعلام اینکه وجهه باشگاه و بازیکنان این تیم این نیست که بدون صرف شام در رستوران هتل و با حضور در فرودگاه و بعد از ساعت ها معطلی به خوردن شام بپردازند، نسبت به این موضوع نارضایتی خود را اعلام و از دریافت آن خودداری کردند. همین باعث شد شام تهیه گردیده اضافه بیاید و مجبور شوند به پرسنل فرودگاه بدهند.

2 - 350

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2063

به "بجا مانده از سفر پرسپولیس به قطر، پذیرایی از بازیکنان با مک دونالد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بجا مانده از سفر پرسپولیس به قطر، پذیرایی از بازیکنان با مک دونالد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید