با سامانه ای داخلی و هوشمند؛ نحوه رانندگی گزارش داده می گردد خبرنگاران

به گزارش مجله سرگرمی، یک شرکت دانش بنیان با فراوری یک محصول هوشمند ردیابی امکان گزارش گیری از خودرو و نحوه رانندگی را فراهم کرد.

با سامانه ای داخلی و هوشمند؛ نحوه رانندگی گزارش داده می گردد خبرنگاران

به گزارش گروه دانش و فناوری خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ حسین صادقی مدیرعامل شرکت دانش بنیان شبکه حسگر مفید گفت: کار اصلی این شرکت، فراوری سیستم های فعال در حوزه اینترنت اشیاء است. ما با آنالیز سیستم های امنیت خودرو موجود در بازار که عموماً از کشور های شرق آسیا وارد می شوند، یک سیستم جدید طراحی کردیم.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان شبکه حسگر مفید، در ادامه اضافه کرد: در این سامانه، امکانات ردیابی خودرو برای کاربر به وجود می آید. البته ردیابی تنها گزینه این سامانه نیست و خدمات بسیار متنوع دیگری توسط دستگاه مجیک بوف، ارائه می گردد.

این فعال صنایع دانش بنیان، ضمن تاکید بر ایران ساخت بودن تمام قطعات دستگاه گفت: برای مثال یک شرکت ممکن است خودرو های مختلف با رانندگان استخدام شده داشته باشد و کیفیت رانندگی و نحوه نگهداری خودرو برای آن ها مهم باشد. براین اساس، یک خدمت ویژه برای آن ها طراحی شده است.

وی اضافه کرد: این سامانه با استفاده از هوش مصنوعی، از نحوه رانندگی و سرعت گیری های خودرو، گزارش تهیه می نماید. همچنین اگر ضربه ای به خودرو وارد شده باشد، آن را ثبت می نماید. در صورتی هم که دستگاه توسط دزد از خودرو خارج گردد، اتومبیل خود به خود خاموش می گردد و تا زمانی که مالک خودرو با ریموت مراجعه نکند، امکان روشن شدن آن نیست.

صادقی ضمن مقایسه کردن این دستگاه با نمونه های مشابه خارجی گفت: ما برای سامانه وایرلس سنسورها، ثبت اختراح داریم و برعکس بسیاری از نمونه های خارجی، این دستگاه تنها به کار ردیابی نمی پردازد و گزینه های زیادی را در اختیار مشتری قرار می دهد.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان شبکه حسگر مفید، ضمن برشمردن این گزینه ها، اضافه کرد: این دستگاه 2 سال ضمانت عملکردی و 3 سال ضمانت دارد و خدمات پس از فروش نیز ارائه می گردد. همچنین مشتری می تواند گزینه های مختلف را خودش انتخاب کند و این موضوع در قیمت دستگاه تاثیر می گذارد.

صادقی، با تاکید بر کیفیت بالای محصول دانش بنیان ایرانی، گفت: کوشش نموده ایم با استفاده از کیفیت بالای قطعات، یک محصول کاملاً کاربردی را در اختیار مشتری قرار دهیم که با در نظر دریافت خدماتش از نمونه مشابه اروپایی بسیار ارزان تر است.

bebop.ir: بیباپ: مجله هنر موسیقی

kalarena.ir: مجله کالارنا: نقد و بررسی کالاهای دیجیتالی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 137620

به "با سامانه ای داخلی و هوشمند؛ نحوه رانندگی گزارش داده می گردد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با سامانه ای داخلی و هوشمند؛ نحوه رانندگی گزارش داده می گردد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید