با جام های شوکران دوباره به بازارآمد، بازآفرینی نوجوانانه منطق الطیر

به گزارش مجله سرگرمی، عبدالمجید نجفی در مصاحبه با خبرنگاران از آماده انتشار شدن مجموعه داستان های تازه ای از خود اطلاع داد و گفت: به تازگی مجموعه ای از 24 داستان کوتاه نوجوانانه را برای انتشار به دفتر ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری ارائه داده ام که از طرف سوره مهر منتشر خواهد شد.

با جام های شوکران دوباره به بازارآمد، بازآفرینی نوجوانانه منطق الطیر

وی همچنین گفت: رمان با جام های شوکران نیز قرار است از سوی سوره مهر منتشر گردد. این رمان پیش از این به وسیله نشر صریر و عصر داستان منتشر شده بود اما در زمان حیات مرحوم فردی با درخواست ایشان قرار بر این شد که یک چاپ از این کتاب در سوره مهر نیز منتشر گردد که این اتفاق در دست انجام است.

نجفی در ادامه به رمان دیگری از خود با عنوان راز خانه سه خواهرون اشاره نمود و گفت: این رمان قرار بود سال قبل توسط کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان منتشر گردد اما با تغییر مدیریت کنون این موضوع با تعویق روبرو شد و در نهایت آن طور که من آگاه هستم مراحل انتهای انتشار را در حال حاضر سپری می نماید و امیدوارم در نهایت تا انتها امسال منتشر گردد.

این نویسنده در ادامه به بازنویسی خود از منطق الطیر عطار اشاره نمود و گفت: 47 داستان کوتاه از منطق الطیر عطار نیشابوری را برای مخاطب نوجوان بازآفرینی نموده ام که در کتابی با همین نام منتشر می گردد. در این بازآفرینی کوشش من این بوده که بار دراماتیک متن کم نگردد و به اصل قصه وفادار باشیم. در واقع من کوشش کردم مخاطب این آثار به متنی بربخورد که نه برداشت آزاد صرف باشد و نه عین متن نسخه کهن.

این کتاب نیز به همراه رمانی از نجفی با عنوان هدف بامداد مقابل از سوی نشر آیدین منتشر می گردد.

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 86935

به "با جام های شوکران دوباره به بازارآمد، بازآفرینی نوجوانانه منطق الطیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با جام های شوکران دوباره به بازارآمد، بازآفرینی نوجوانانه منطق الطیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید