با انواع تیزر و آگهی تبلیغاتی آشنا شوید

به گزارش مجله سرگرمی، ساخت تیزر تبلیغاتی و آگهی های تلویزیونی انتخابی هوشمندانه در موقعیت های گوناگون است.

با انواع تیزر و آگهی تبلیغاتی آشنا شوید

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام آنی بین رسانه، در سال های اخیر با روشن تر شدن نقش تبلیغات در شکل دادن ذائقه عموم مردم، استفاده از تیزرهای تبلیغاتی به بلوغ نسبی رسیده است. در بحبوحه رقابت سازمان های مختلف برای بیشتر دیده شدن، همه شاهد ظهور تبلیغات متفرقه و بی کیفیت نیز هستیم؛ تبلیغاتی که بیش از آن که ما را به محصولِ عرضه شده ترغیب نمایند، حس دافعه در ما ایجاد می نمایند. همین امر ما را به اهمیت تبلیغاتِ مؤثر بیشتر از همواره واقف می نماید.

تیزر معرفی برند / فیلم برند

زمانی ضروری است برند خود را با قدرت از رقبا جلو بیاندازید. ضروری است هویت برند خود را تقویت کنید و یا آن را ایجاد کنید. یک فیلم برند مستقیما محصول و خدمات و یا خود برند را نمایش نمی دهد. بلکه با نمایش ارزش ها، اهداف و داستان برند، صندلی آن را در میان رقبا ارتقا می بخشد. برندها معمولا برای ساخت تیزر تبلیغاتی برند دقت زیادی نموده و از صرف زمان و هزینه کافی نمی هراسند.

· معمولا 30 ثانیه تا چند دقیقه

· داستان برند را روایت می نماید

· اشاره مستقیم به محصولات و خدمات ندارد

· هویت برند را نمایش می دهد

· احساس مخاطب را درگیر می نماید

· به برند اعتبار می بخشد

تیزر معرفی محصول یا خدمت

هنگامی که شما قصد دارید یک محصول را معرفی کنید، انتخاب های بی شماری پیش رویتان خواهد بود. باید بدانید مخاطب آگهی شما چه گروهی هستند و در کدام رسانه می خواهید آگهی را پخش کنید. مثلا تبلیغ یک شامپو با تبلیغ یک نرم افزار و اپلیکیشن موبایل و یا یک خودرو با هم متفاوت هستند. هر کدام شخصیت و نوع خاصی از بیان را احتیاج دارند.

ما در کانون آنی بین به شما یاری می کنیم تا آگهی مورد احتیاج خود را با شیوه ای درست در برابر چشمان مخاطبانتان قرار دهید.

· معمولا 30 تا 60 ثانیه

· معرفی محصول هدف اصلی آگهی است

· مزیت های رقابتی محصول دیده می گردد

· رئال / انیمیشن 3بعدی / موشن گرافیک

تیزر و فیلم معرفی مجموعه / سازمان / شرکت

مجموعه تجاری، خدماتی و یا تفریحی خود را در زمانی کوتاه به تصویر بکشید. امکانات، فزونی ها نسبت به رقبا و نقاط قوت خود را برای مخاطب عام به روشنی بیان کنید.

البته این مهم است که بدانید برای مثال اگر کارخانه فراوری قطعات یدکی خودرو دارید، فقط در صورتی که می خواهید کارخانه خودرا به مخاطب نشان دهید و فکر می کنید برای او این اهمیت دارد کارخانه شما به چه شکل است به معرفی کارخانه بپردازید.

متاسفانه اخیرا شرکت ها و برندها برای کاهش هزینه فراوری تیزر تبلیغاتی به جای معرفی محصول اقدام به نمایش کارخانه می نمایند که این تنها اتلاف زمان و هزینه است. اما برای مواردی مانند مجموعه های تفریحی یا تجاری که موضوع تبلیغ خود مجموعه است داستان متفاوت است و باید مجموعه به زیباترین و خلاقانه ترین حالت به تصویر کشیده گردد.

کارشناسان با سابقه کانون آنی بین به شما برای انتخاب بهترین راهبرد تبلیغاتی یاری خواهد نمود.

· معمولا 30 تا 120 ثانیه

· امکانات و توانمندی ها نمایش داده می گردد

· محیط مجموعه نمایش داده می گردد

· جزییات بیان نمی گردد

· موسیقی و تصویر نقش مهمتری از گوینده دارند

· با فیلم تبلیغاتی یا صنعتی اشتباه گرفته نگردد

تیزر معرفی رویدادها / پروموشن ها

گاهی شما احتیاج به معرفی مجموعه یا محصول خود ندارید. تنها می خواهید در یک موضوع خاص اطلاع رسانی کنید. مثلا دعوت به یک مسابقه یا بازدید از نمایشگاه کنید.

در این موارد احتمالا کار ساده تری در پیش داریم. هم می توانیم از موشن گرافیک استفاده کنیم و هم از سبک های پیچیده تر. مخاطب با شما آشناست احتیاجی به معارفه نداریم. پس خیلی مستقیم و بی معطلی موضوع را با مخاطب طرح خواهیم کرد.

· معمولا 30 تا 60 ثانیه

· موضوع به صورت واضح و شفاف بیان می گردد

· احتیاجی به معرفی برند و محصول ندارد

· رئال / موشن گرافیک

انتخاب آژانس تبلیغاتی

انتخاب یک آژانس فراورینماینده فیلم و تیزرهای تبلیغاتی یک مساله بغرنج است! به همین خاطر باید در این زمینه دقت کافی داشت. اگر به دنبال یک آژانس تبلیغاتی مطمئن هستید که در ساخت تیزر و ساخت فیلم های تبلیغاتی و صنعتی متخصص باشد پیشنهاد می کنیم نگاهی به وبسایت کانون آنی بینwww.anibeen.com بیندازید.

کارشناسان خانه فراوری کانون آنی بین با ایجاد توازن بین خلاقیت و استراتژی های مشخص شده، سخت ترین پیچیدگی ها را به زیبایی حل می نمایند بدون آن که هر کدام فدای دیگری گردد. این یعنی نسبت خلاقیت به استراتژی 1:1 است. علاوه بر این هنرمندان کانون آنی بین کوشش دارند همواره در تقاطع کیفیت و هزینه باشند! به این معنا که بیشترین نتایج خارق العاده را از هر ریال هزینه ای که برای فراوری فیلم، تیزر و آگهی خود می کنید برایتان استخراج خواهند کرد.

انتهای رپرتاژ خبری

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد..

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 34364

به "با انواع تیزر و آگهی تبلیغاتی آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با انواع تیزر و آگهی تبلیغاتی آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید