بانوان بسکتبال نفت آبادان به غرب آسیا می روند

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان با بیان این که سال جاری تیم صرف کسب قهرمانی بسته نشد، گفت: مبنای کارمان ساختن بازیکن است.

بانوان بسکتبال نفت آبادان به غرب آسیا می روند

زهرا مرتضی زاده در گفت وگو با خبرنگاران، درخصوص عملکرد تیمش در خاتمه مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور که با سومی این تیم در گروه الف به خاتمه رسید، اظهارکرد: سال جاری مسابقات در دو گروه الف و ب برگزار گردید که باتوجه به حضور تیم های خوب دانشگاه آزاد، هیرو و گلستان در گروه الف، به نظرم این گروه نسبت به گروه ب سخت تر بود. بازی های خوبی ارائه دادیم و در دور برگشت نیز با کار بیشتر روی نقاط ضعف مان، توانستیم آن ها را رفع کنیم.

وی با اشاره به دیدار تیمش در مرحله پلی آف برابر نامی نو اصفهان، گفت: فکر می کنم حساس ترین بازی پلی آف همین دیدار باشد. چند روز به بازیکنان استراحت داده بودیم و از امروز تمرینات را برای حضور خوب در مرحله بعدی لیگ برتر شروع می کنیم. تمام کوشش ما انجام بازی های قدرتمند و رسیدن به نتایج خوب است.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان در پاسخ به این سوال که آیا کوشش دفاع از عنوان قهرمانی فصل گذشته است؟ عنوان نمود: سال جاری کاهش بودجه در عملکردمان تاثیرگذار بود و باعث شد تیم های نفتی به سختی تیم های خود را ببندند. همچنین سال جاری هدف مان این بود که روی بازیکنان جوان سرمایه گذاری کنیم و مبنای کارمان ساختن بازیکن است تا در کنار آن نیز با حضور بازیکنان جوان و با انگیزه، نتایج خوبی هم به دست آوریم. وی با بیان این که سال جاری تیم صرف این که روی سکو برود و قهرمان گردد بسته نشد، گفت: تیم جوانی داریم که میانگین سنی آن، 23 سال است و حتی دو بسکتبالیست که در مقطع دبیرستان هستند، در تیم داریم. در مجموع بازیکنان خوبی داریم که ان شاءالله آینده دارهای بسکتبال خوزستان خواهند بود. خدا را شکر این بازیکنان تا این جای کار خوب کار نموده اند و نتایج خوبی هم به دست آورده ایم. مرتضی زاده در پاسخ به این سوال که پس سال جاری با هدف دفاع از عنوان قهرمانی فصل گذشته پا به لیگ نگذاشتید؟ اعلام کرد: رسیدن به قهرمانی به یکسری از فاکتورها احتیاج دارد که داشتن بودجه یکی از آن فاکتورها محسوب می گردد. وقتی بودجه کافی نباشد، رسیدن به قهرمانی سخت می گردد. البته هدف ما این است که بهترین مقامی را که در توانمندی نفرات مان است، کسب کنیم. سال گذشته نیز چنین هدفی را داشتیم. سال جاری هم می خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و این که در خاتمه چه جایگاهی حاصل می گردد را نمی توان پیش بینی کرد. وی درباره سطح لیگ نیز عنوان نمود: سال جاری برخلاف سال گذشته بازی ها به صورت رفت و برگشت برگزار گردید که خیلی خوب بود. چند سالی بود که از فدراسیون درخواست برگزاری این چنینی مسابقات را داشتیم تا بتوانیم از میزبانی های مان به بهترین شکل بهره ببریم، ضمن این که برگزاری مسابقات به صورت رفت و برگشت باعث می گردد، در صورتی که بازیکنی مصدوم شد، فرصت ترمیم آسیب دیدگی برای او وجود داشته باشد. همچنین سال جاری فدراسیون و رسانه ها روی ورزش بانوان و رشته بسکتبال تمرکز داشتند و بازیکنان بیشتر دیده شدند و این خیلی خوب است و امیدوار شرایط بهتر از این هم گردد. سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان در پاسخ به این سوال که آیا به عنوان نماینده ایران در رقابت های غرب آسیا شرکت خواهید کرد؟ گفت: در حال برنامه ریزی هستیم تا حتما در این رقابت ها شرکت کنیم. هدف باشگاه حضور در این مسابقات است.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کشتی کروز: تور کشتی کروز: سفری هیجان انگیز به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 10540

به "بانوان بسکتبال نفت آبادان به غرب آسیا می روند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوان بسکتبال نفت آبادان به غرب آسیا می روند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید