بازدید رایگان عموم از محوطه میراث جهانی و اماکن مذهبی شوش

به گزارش مجله سرگرمی، به مناسبت بزرگداشت هفته گردشگری، تور بازدید از محوطه میراث جهانی و اماکن مذهبی شوش برای عموم علاقه مندان به صورت رایگان برگزار گردید.

بازدید رایگان عموم از محوطه میراث جهانی و اماکن مذهبی شوش

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، بیژن حیدری زاده مدیر پایگاه میراث جهانی شوش امروز یکشنبه 14 مهرماه 98 گفت: این برنامه که با استقبال دوستداران فرهنگ، مذهب و تاریخ شوش به انجام رسید با همکاری این پایگاه، یگان حفاظت، موزه و اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شوش برگزار گردید.

او ادامه داد: در این بازدید که با حضور و هدایت کارکنان متخصص پایگاه میراث جهانی شوش، موزه و اداره میراث فرهنگی و راهنمایان پیشکسوت گردشگری انجام شد، علاوه بر محوطه باستانی و موزه باستان شناسی، از قلعه باستان شناسی شوش ازجمله اتاق موسوم به اتاق نقاشی گریشمن، حیاط های اول و دوم و آجر نوشته های قلعه شوش نیز بازدید شد و اطلاعات تاریخی مربوطه در اختیار علاقه مندان نهاده شد.

حیدری زاده گفت: در این برنامه زیارت حضرت دانیال نبی تنها پیامبر مدفون در ایران ملقب به پیامبر باران واقع در ساحل شرقی رودخانه شاوور، به عنوان بخش ویژه و پایانی در نظر گرفته شد.

او یادآور شد: این تور در راستای اهداف آموزشی پایگاه میراث جهانی شوش و اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان و به منظور آشنایی هرچه بیشتر عموم مردم با مواریث تاریخی و مذهبی شهرستان شوش برگزار گردید.

thailandro.ir: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی

turkeyro.ir: تور ترکیه ارزان قیمت، تور استانبول، تور آنتالیا، کوش آداسی، ازمیر، آنکارا

vetworld.ir: مجله دامپزشکی | مجله خبری دانشجویان دامپزشکی

منبع: میراث آریا
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 49805

به "بازدید رایگان عموم از محوطه میراث جهانی و اماکن مذهبی شوش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید رایگان عموم از محوطه میراث جهانی و اماکن مذهبی شوش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید