بازدید بیش از 220هزار گردشگر خارجی از جاذبه های اصفهان

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان هم زمان با هفته دولت از بازدید بیش از 220هزار گردشگر خارجی از بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری اصفهان در پنج ماه ابتدای سال 1398 اطلاع داد.

بازدید بیش از 220هزار گردشگر خارجی از جاذبه های اصفهان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، فریدون اله کمک امروز 3 شهریورماه و در دومین روز از هفته دولت با علام این مطلب اضافه کرد: آنالیز آمارهای موجود نشان می دهد که تا انتها مردادماه سال 1398 تعداد 220 هزار گردشگر خارجی از بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری استان اصفهان بازدید نموده اند.

او همچنین توضیح داد: آمارها نشان دهنده رشد 5درصدی بازدید گردشگران از بناها تاریخی و جاذبه های گردشگری استان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته است.

مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان همچنین گفت: آمارها حاکی از آن است که بیشترین تعداد گردشگران ورودی به استان از کشورهای آلمان، فرانسه، چین، اسپانیا، ترکیه، ژاپن، یونان، تایلند و استرالیا هستند.

او گفت: سال جاری شاهد رشد ورود گردشگران آسیایی به ویژه از کشورهای عربی به اصفهان بوده ایم، لذا آنالیز ها حاکی است که وجود مراکز متعدد درمانی (گردشگری سلامت)، ارزان بودن نسبی ارز ایرانی، جاری بودن رودخانه زاینده رود و وجود اماکن متعدد زیارتی در مناطق مختلف استان ازجمله عوامل مؤثر در استقبال گردشگران آسیایی به ویژه کشورهای مسلمان از استان اصفهان به عنوان یک مقصد گردشگری هستند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 41254

به "بازدید بیش از 220هزار گردشگر خارجی از جاذبه های اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید بیش از 220هزار گردشگر خارجی از جاذبه های اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید