اینتر به کسب سهیمه لیگ قهرمانان اروپا نزدیک تر شد

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- تیم اینترمیلان با پیروزی برابر فروزینونه 60 امتیازی شد و به کسب یکی از سهیمه های لیگ قهرمانان اروپا درفصل بعد نزدیک تر شد.

اینتر به کسب سهیمه لیگ قهرمانان اروپا نزدیک تر شد

به گزارش خبرنگاران؛بازیکنان ایننتر که برای رسیدن به کسب سهمیه از رقابت های سری آ با تیم های آ. ث میلان و آ. اس رم جدال سختی دارند با پیروزی مقابل فروزینونه یکی از تیم های انتهای جدولی امیدوارتر از قبل به کسب این مهم باقی ماند.

در این دیدار که با نتیجه 3 بر یک تمام شد، راجا ناینگولان در دقیقه 19 ، ایوان پرشیج در دقیقه 37 از روی نقطه پنالتی و ماتیای وسینو در دقیقه 90 برای اینتر میلان گلزنی کردند و سه امتیاز ارزشمند این دیدار خارج از خانه را برای تیم خود به ارمغان آوردند.

تنها گل تیم فروزینونه را نیز فرانسیسکو کاسساتا در دقیقه 61 درون دروزاه اینترمیلان جای داد، اما با این گل تنها اختلاف 2 تیم را در تعداد گل کمتر کرد.

در سایر دیدار های مهم، ناپولی که با 67 امتیاز در نزدیک ترین فاصله با یوونتوس که با 84 امتیاز در صدر جدول رده بندی این مسابقات واقع شده است، کیه وو را با نتیجه 3 بر یک شکست داد و صندلی دومی خود در جدول رده بندی را مستحکم تر از قبل کرد.

شبس*ورزشی **9144 **1917

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 19472

به "اینتر به کسب سهیمه لیگ قهرمانان اروپا نزدیک تر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینتر به کسب سهیمه لیگ قهرمانان اروپا نزدیک تر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید