گاتزتا: ساری از چلسی اخراج می شود و به کالچو برمی شود

به گزارش مجله سرگرمی، طبق گزارش نشریه ورزشی معروف ایتالیا، سرمربی آبی پوشان شهر لندن به زودی برکنار می گردد و دوران مربیگری خود را در کشورش ادامه می دهد.

گاتزتا: ساری از چلسی اخراج می شود و به کالچو برمی شود

به گزارش خبرنگاران، نشریه گاتزتا دلواسپورت نوشته است شمارش معکوس برای اخراج مائوریتزیو ساری از چلسی شروع شده و این مرد ایتالیایی با وجود کسب مقام سوم لیگ برتر انگلیس و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و رساندن تیمش به فینال لیگ اروپا در اولین فصل مربیگری اش در انگلیس، در شرف اخراج از استمفوردبریج است.

طبق ادعای این نشریه رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی در نظر دارد ساری را برکنار کند و دلیل اصلی او هم رابطه نه چندان خوب این سرمربی سابق ناپولی با طرفداران باشگاه است و حتی اگر او پیروز به کسب عنوان قهرمانی لیگ اروپا گردد هم اخراج خواهد شد.

ساری در اولین فصل حضورش در چلسی توانسته این تیم را به دو فینال برساند و آن را به لیگ قهرمانان برگرداند، اما فلسفه فوتبالی اش سبب ایجاد دودستگی در میان طرفداران شده است.

به نوشته گاتزتا، تیم های رم و میلان محتمل ترین مقاصد برای ساری 60 ساله خواهند بود اگرچه اقدام روسونری برای جذب سرمربی جدید به این بستگی دارد که بتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. این نشریه از یوونتوس هم به عنوان گزینه ای هرچند غیرمحتمل برای ساری نام برده، یوونتوسی که آینده سرمربی اش با ماسیمیلیانو آلگری در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

dubairo.ir: دبی: زیباترین شهر حاشیه خلیج فارس و امارات

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 23818

به "گاتزتا: ساری از چلسی اخراج می شود و به کالچو برمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گاتزتا: ساری از چلسی اخراج می شود و به کالچو برمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید