ایران با اتکا به این 8 استادیوم برای میزبانی آسیا خیز برداشت

به گزارش مجله سرگرمی، فوتبال ایران بار دیگر خواهان میزبانی رقابت های جام ملت های فوتبال آسیا شده است.

ایران با اتکا به این 8 استادیوم برای میزبانی آسیا خیز برداشت

به گزارش خبرنگاران ، فدراسیون فوتبال ایران در بین پنج کشور درخواست نماینده میزبانی جام ملت های آسیا 2027 معرفی شده که در مرحله بعدی باید شرایطش را به AFC اعلام کند. کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) پس از خاتمه مهلت درخواست کشورهای عضو این کنفدراسیون برای میزبانی جام ملت های 2027 نام پنج کشور درخواست نماینده را بیان کرد.

طبق اعلام AFC کشورهای ایران، قطر، عربستان، ازبکستان و هند برای تصاحب میزبانی جام ملت ها در سال 2027 اعلام آمادگی نموده اند که پس از آنالیز شرایط هر کدام، تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد. در این میان امکانات استادیوم ها، هتل ها، کمپ های تمرینی، حمل و نقل هوایی و زمینی و استانداردهای دیگری در میزبانی تاثیر گذار خواهد بود. با این حال AFC هنوز وارد چنین مرحله ای نشده و پس از ابلاغ بعدی کشورها باید شرایط خود را اعلام نمایند. یکی از مهم ترین شرایط هم معرفی استادیوم ها و هتل های استاندارد برای دریافت میزبانی خواهد بود.

با توجه به اعلام آمادگی ایران برای میزبانی جام ملت ها، احتیاج به معرفی 8 استادیوم استاندارد خواهد بود. طبق شواهد، استادیوم هایی که پتانسیل میزبانی از تورنمنتی چون جام ملت ها را داشته باشند آزادی تهران، امام رضا (ع) مشهد، یادگار امام (ره) تبریز، نقش دنیا اصفهان، فولاد شهر اصفهان، فولاد آره نا خوزستان، پارس شیراز است. با این حال اخیراً مسئولان استادیوم شهدای شهر قدس تهران نیز مدعی شده اند این استادیوم را برای معرفی به AFC برای جام ملت های آسیا آماده می نمایند تا بتوان گفت هشتمین استادیوم ایران برای میزبانی از این رقابت ها در شهر قدس خواهد بود؛ البته این مسئله هنوز قطعی نیست و امکان دارد فدراسیون فوتبال استادیوم های دیگری را از جمله ثامن الائمه مشهد که اخیراً بازسازی شده و چمن آن کیفیت لازم را پیدا نموده است یا حتی استادیوم مدرن مس کرمان که تا خاتمه سال افتتاح خواهد شد، جایگزین یا در کنار هشت استادیوم دیگر به AFC معرفی شوند.

اکسپرس بلاگ: اکسپرس بلاگ | بهترین نرم افزار مدیریت محتوا با بالاترین سرعت و راحتترین کاربری

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 99214

به "ایران با اتکا به این 8 استادیوم برای میزبانی آسیا خیز برداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران با اتکا به این 8 استادیوم برای میزبانی آسیا خیز برداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید