اولین نشست هیئت اجرایی در سال جدید برگزار گردید، آنالیز بودجه و برنامه ریزی برای حمایت از فدراسیون های المپیکی

به گزارش مجله سرگرمی، اولین نشست اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در سال جدید با موضوع آنالیز بودجه و برنامه ریزی برای حمایت از فدراسیون ها و ورزشکاران المپیکی برگزار گردید.

اولین نشست هیئت اجرایی در سال جدید برگزار گردید، آنالیز بودجه و برنامه ریزی برای حمایت از فدراسیون های المپیکی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، کیکاووس سعییدی دبیرکل کمیته ملی المپیک در مورد اولین نشست امسال اعضای هیئت اجرایی و موارد مورد بحث دراین نشست گفت: در ابتدای پنجاه و دومین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک که صبح امروز و با حضور اکثریت اعضا در محل سالن جلسات کمیته برگزار گردید، گزارشی از فعالیت های سال گذشته هیئت اجرایی که با برپایی 25 جلسه و صدور 251 مصوبه همراه بود ارائه دادم و اعلام کردم که خوشبختانه 90 درصد مصوبات، اجرایی و عملیاتی شده است. ضمن آنکه 22 رئیس فدراسیون که عمدتا از رشته های المپیکی هم بودند با حضور در جلسات هیئت اجرایی مسائل، مسائل و همچنین گزارش عملکردشان را مطرح نموده و اعضای هیئت اجرایی نیز نسبت به برطرف مسائل و مرتفع نمودن خواسته هایشان اقدامات لازم را بعمل آوردند.

وی ادامه داد: اعضای هیئت اجرایی در سال گذشته ضمن بازدیدهای میدانی از اردوها و فدراسیون های مختلف 14 نشست را نیز در محل فدراسیون های ورزشی و با حضور اعضای هیئت رئیسه فدراسیون ها مربوطه برگزار کردند. ضمن آنکه تعهدات اقتصادی کمیته نسبت به فدراسیون ها به صورت صد در صد در سال 98 محقق شد.

سخنگوی کمیته ملی المپیک یادآور شد: در ادامه نشست اعضا به بحث و آنالیز پیرامون برنامه های سالجاری ورزش ایران که تحت تاثیر شیوع بیماری کرونا قرار گرفته است پرداختند . چالش های بوجود آمده برای رشته های المپیکی، عدم برگزاری مسابقات کسب سهمیه المپیک و همچنین راه های برون رفت از این چالش از مهمترین مباحثه مطروحه در این بخش بود که مقرر شد تا مسئولین کاروان اعزامی ایران به المپیک 2020 و نمایندگان هیئت اجرایی طی سلسله نشست هایی با روسا و کادر فنی فدراسیون های المپیکی به آنالیز برنامه های پیش روی این فدراسیون ها و حمایت کمیته ملی المپیک از آنان تا زمان اغاز بازی ها بپردازند.

سعیدی در ادامه اضافه کرد: بحث و آنالیز بودجه و جدول منابع و مصارف کمیته دستور جلسه بعدی اعضای هیئت اجرایی بود که طی آن مقرر شد فرایند فعالیت های اقتصادی، پشتیبانی، لجستیکی و حمایتی کمیته از برنامه های فدراسیون ها اعم از برپایی اردو و اعزام ها مربوط به کاروان اعزامی به المپیک همانند سال گذشته با قدرت ادامه یابد.

وی در سرانجام گفت: همگان می دانند که کشور امسال با محدودیت های اقتصادی قابل ملاحظه ای روبروست و بالطبع جامعه ورزش نیز می بایست درک متقابلی نسبت به این موضوع و آمادگی لازم برای وفق دادن شرایط با محدودیت های منابع دولتی داشته باشد. البته کوشش کمیته ملی المپیک بر این است که در بحث حمایت های اقتصادی افزایش نسبی به نسبت سنوات گذشته داشته باشد، اما این موضوع منوط به میزان دریافتی ما از خزانه و سازمان برنامه و بودجه خواهد بود.

gardeshia.ir: گردشیا: مجله سفر و گردشگری

picoro.ir: پیکورو: وبلاگ ماشین و خودرو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 83719

به "اولین نشست هیئت اجرایی در سال جدید برگزار گردید، آنالیز بودجه و برنامه ریزی برای حمایت از فدراسیون های المپیکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین نشست هیئت اجرایی در سال جدید برگزار گردید، آنالیز بودجه و برنامه ریزی برای حمایت از فدراسیون های المپیکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید