اولین جشنواره نشریات دانشجویی در مازندران برگزار می شود

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، محمود دیانی بعد از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: با پیشنهاد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، این معاونت به منظور فراهم کردن فرصتی برای تبادل تجربیات و آشنایی دانشجویان با دستاوردهای روزنامه نگاری در حوزه نشریات دانشجویی سایر دانشگاهها، نخستین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه های منطقه سه کشور شامل استان های گیلان، مازندران، گلستان، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی را برگزار می کند.

اولین جشنواره نشریات دانشجویی در مازندران برگزار می شود

دبیر اجرایی نخستین جشنوار ه نشریات دانشجویی دانشگاه های منطقه سه کشور با بیان این مطلب که این جشنواره در سه بخش آثار، نشریات و بخش ویژه برگزار می شود، افزود: هیات داوران، جایزه ویژه خود را به آثاری خواهد داد که پیرامون موضوعات اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی یا فرهنگ و حقوق شهروندی نوشته شده باشند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران برپایی نمایشگاه نشریات دانشجویی را ازجمله برنامه های این جشنواره عنوان و شرح داد: در این نمایشگاه دانشگاه های شرکت کننده در جشنواره، غرفه هایی را برای ارایه نشریات دانشجویی خود برپا خواهند کرد.

وی برگزاری کارگاه های آموزشی با حضور استادان مجرب در زمینه های حقوق مطبوعات، گرافیک و صفحه آرایی، خبرنویسی و آیین نگارش مطبوعات را از دیگر برنامه های این جشنواره ذکر کرد.

دیانی با بیان این مطلب که فراخوان این جشنواره منتشرشده است، گفت: صرفاً آثاری در جشنواره پذیرفته می شوند که از ابتدای فروردین ماه سال 92 تا پایان آذرماه سال 93 چاپ شده باشند.

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 86452

به "اولین جشنواره نشریات دانشجویی در مازندران برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین جشنواره نشریات دانشجویی در مازندران برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید