اولین اظهارات عبدالله پس از امضای توافق با غنی

به گزارش مجله سرگرمی، فارس نوشت:عبدالله عبدالله پس از امضای توافق با اشرف غنی تاکید نمود باید به قانون احترام گذاشت و احتیاج است امروز با توجه به شرایط موجود مانند یک ملت متحد شویم.

اولین اظهارات عبدالله پس از امضای توافق با غنی

عبدالله عبدالله پس از امضای توافق با اشرف غنی در توئیتر خود نوشت: امضای توافق نامه یک امتیاز نیست بلکه در انتخابات و آرای پاک ریشه دارد.

وی اضافه نمود: این توافق نامه در زمانی امضا می گردد که ما با تهدیدات جدی روبه رو هستیم و به این معنی است که ما راه را برای صلح، تقویت حکومت، حفظ حقوق و تمکین به قانون فراهم کردیم.

عبدالله اعلام کرد: با امضای توافق سیاسی و تعهد برای شکل دهی یک حکومت فراگیر و پاسخ گو، درس های سخت گذشته را نیز به خاطر آوردیم که به قانون احترام بگذاریم، با کرونا، تقلب، بی عدالتی، و فساد مبارزه کنیم و حالا ما احتیاج داریم مثل یک ملت یک جا شویم.

وی تاکید نمود: هیچ فرد یا گروهی نمی تواند خواستش را با زور بقبولاند چراکه ما نمی توانیم فرصت ها و حسن نیت جامعه جهانی را به ویژه برای صلح جامع هدر بدهیم. من تعهد می کنم که نهایت تلاشم را برای کار با تمامی طرف ها بکنم.

خاتمه پس از سه ماه کشمکش سیاسی میان اشرف غنی و عبدالله عبدالله بر سر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری، این دو امروز یک شنبه توافق سیاسی امضا کردند.

براساس این توافق نامه، عبدالله عبدالله، ریاست شورای عالی مصالحه ملی را به عهده می گیرد و اعضای تیمش در کابینه مشارکت خواهند داشت.

310311

persinablog.ir: پرسینا بلاگ: سیستم مدیریت محتوا پرسینا

koreandream.ir: رویای کره ای: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 91423

به "اولین اظهارات عبدالله پس از امضای توافق با غنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین اظهارات عبدالله پس از امضای توافق با غنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید