اوت لت پوکت، خریدی ارزان

به گزارش مجله سرگرمی، از جمله کشورهایی که در میان گردشگران ایرانی صندلی ویژه ای دارد، تایلند است. بازدید از شهر پوکت در تایلند، سفرتان را به این کشور تکمیل می نماید. به دلیل مراجعه گردشگران بسیار به این جزیره، مراکز خرید بسیاری نظر شما را جلب خواهد نمود. اما اگر به دنبال خریدی مقرون به صرفه و رضایت بخش هستنید، بهتر است سری به فروشگاه اوت لت پریمیوم پوکت بزنید. در ادامه با خبرنگاران همرا باشید.

اوت لت پوکت، خریدی ارزان

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

بدون شک خرید برند های گران قیمت برای همه مسافرانی که با بودجه ای معین مکانی را انتخاب می نمایند، مقرون به صرفه نیست.

اوت لت استورها گزینه های قابل توجهی هستند که می توانید در آن ها خریدهای خوب و مقرون به صرفه ای انجام دهید.

پیش تر شما را در مطلبی جداگانه با مفهوم اوت لت آشنا کردیم. مزیت اوت لت استورها در این است که می توان اغلب مجموعه هایی از برندهای مختلف را که در حال حاضر کمی قدیمی شده اند و به اصطلاح مد روز محسوب نمی شوند، با قیمت هایی وسوسه انگیز و استثنایی خریداری کرد.

امروزه اوت لت استورها به بخش جدایی ناپذیر از فرهنگ خرید مردم تبدیل شده اند. بعضی از اشخاص تنها برای سرگرمی از این مراکز دیدن و خرید می نمایند، کما این که بسیاری از افراد به دلیل نداشتن توان اقتصادی زیاد، برای خرید ، تنها این مراکز را انتخاب می نمایند.

در هر صورت نمی توان از رشد روز افزون و اثر زیاد اوت لت استورها بر اقتصاد دنیای چشم پوشی کرد.

پوکت به همان اندازه ای که بانکوک در میان گردشگران محبوبیت دارد، مورد توجه مسافرانی از سراسر دنیا قرار گرفته است.

بسیاری از توریست ها در سفر به این شهر، سراغ سواحل و اقامتگاه های جزیره ای آن را می گیرند. با تمام این تفاسیر، باید این جزیره را گران ترین بخش کشور تایلند به شمار آورد. بدون شک گزینه های مقرون به صرفه ای هم وجود دارد.

اگر قصد خرید سوغات را دارید، مراکز خرید بزرگ و لوکس، بازارهای شبانه و محلی و اوت لت ها گزینه های پیش روی شما هستند. بدون شک گزینه مقرون به صرفه همان اوت لت استور است.

مرکز خرید پریمیوم، اوت لت پوکت

بهتر است بدانید که از این فروشگاه انتظار برند هایی چون گوجی را نباید داشته باشید. در مجموعه 1800 متر مربعی پریمیوم، علاوه بر مارک های داخلی تایلندی، 300 برند معروف دیگر که حدود 90 درصد آن ها بین المللی هستند، فعالیت می نمایند. از میان این برند ها می توان به های لاکوست، گای لاروش، هاش پاپی، برادران وارنر، آدیداس و نایک اشاره نمود.

مغازه های فروشگاه پریمیوم اوت لت شهر پوکت، دارای طراحی منحصر به فردی هستند که بدون شک شما را سر ذوق می آورد.

اغلب این فروشگاه ها اجناس خود را تا 70 درصد تخفیف به فروش می رسانند. هوای خنک و مطبوع این مرکز به شما این امکان را می دهد که ساعت ها در کمال آرامش به دنبال اجناس محبوبتان بگردید.

چندین فروشگاه اوت لت مخصوص بچه ها در این بازار وجود دارد که علاوه بر پوشاک، اسباب بازی و وسایل آموزشی مورد احتیاج بچه ها را عرضه می نمایند.

راهنمای خرید در پوکت

سوغات و صنایع دستی تایلندی، مشتاقان بسیاری دارد. اگر می خواهید از سفرتان یاردگاری به همراه داشته باشید، بازدید از فروشگاه تا چانگ را از دست ندهید.

در اینجا کارد و چنگال نقره، لوازم چوبی، کاغذ دیواری، کیف دستی، روسری و شال نخ و ابریشم با قیمت های ارزان و مناسب از جمله اجناس فروشگاه است.

اگر عاشق بازی گلف هستید، بازدید از یکی از بزرگترین فروشگاه های گلف تایلند را از دست ندهید! در فروشگاه ارزانی گلف این بازار انواع تجهیزات حرفه ای گلف، لوازم جانبی و لباس های برند این ورزش به فروش می رسد.

این اوت لت که در جاده بای پس پوکت واقع شده همه روزه از ساعت 10 تا 21 میزبان شما خواهد بود.

منبع: کجارو / phuket.net
انتشار: 21 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 38017

به "اوت لت پوکت، خریدی ارزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوت لت پوکت، خریدی ارزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید