امی ین و سامان جایی حوالی قعر لوشامپیونا

به گزارش مجله سرگرمی، سامان قدوس که در این فصل یک بازی به عنوان بازیکن تعویضی انجام داده و دو بار در ترکیب تیمش قرار گرفته،شنبه شب هم مثل دیدار اخیرشان مقابل لیل، تا سرانجام مسابقه مقابل استراسبورگ در زمین حضور داشت.

امی ین و سامان جایی حوالی قعر لوشامپیونا

به گزارش خبرنگاران ،در چارچوب مسابقات هفته ششم لیگ لوشامپیونه فرانسه امی ین که سامان قدوس را برای سومین بار در این فصل در ترکیب ابتدایی داشت در خانه استراسبورگ رده شانزدهمی به میدان رفت.یاران قدوس که در این فصل سه باخت، یک تساوی و تنها یک برد داشتند، این بار هم مثل هفته قبل با نتیجه 3 بر یک مقابل استراسبورگ شکست خوردند تا 14 امتیازی و در رده هجدهم جدول لوشامپیونه فرانسه بمانند.

سامان قدوس که در این فصل یک بازی به عنوان بازیکن تعویضی انجام داده و دو بار در ترکیب تیمش قرار گرفته،شنبه شب هم مثل دیدار اخیرشان مقابل لیل، تا خاتمه مسابقه مقابل استراسبورگ در زمین حضور داشت و در دقیقه 29 اولین کارت زرد فصل خود را دریافت کرد.

سامان قدوس که بعد از پیوستن به امی ین فرانسه در یک بازی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته، دو حضور ثابت در ترکیب داشته و دو گل مقابل رمیس و لیل به ثمر رسانده است.

3-165

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3708

به "امی ین و سامان جایی حوالی قعر لوشامپیونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امی ین و سامان جایی حوالی قعر لوشامپیونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید