چه تیمی برای خرید بیل زنگ برنابئو را می زند

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- روزنامه مارکا اسپانیا در گزارشی به پرسشی پاسخ داد که این روزها محافل فوتبالی اروپا را به خود مشغول نموده است: چه تیمی برای خرید گرت بیل زنگ های برنابئو را به صدا در می آورد؟!

چه تیمی برای خرید بیل زنگ برنابئو را می زند

به گزارش روز دوشنبه خبرنگاران؛ مارکا نوشت: پرسشی که هم اکنون پیرامون گرت بیل مهاجم تیم رئال مطرح شده این نیست که آیا او فصل آینده در برنابئو خواهد ماند یا نه؛ بلکه این است که کدام تیم برای خرید وی زنگ درِ سانتیاگو برنابئو را به صدا در می آورد. چرا که پس از هو شدن از سوی حاضرین در استادیوم خانگی در جریان پیروزی 2 بر یک رئال مقابل ایبار، ظاهرا هیات منصفه خودی رای خود را اعلام نموده است.

ارزش بیل در بازار جابجایی بدنبال سال وحشتناکی که پشت سر گذاشت به شدت افت پیدا کرد و این در حالی است که او در جریان فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته حماسه ساز رئال لقب گرفته بود.

جدایی غافلگیر کننده زین الدین زیدان از رئال موقعیت وی را در جمع کهکشانی ها به شدت در معرض خطر قرار داد و حالا بازگشت غافلگیر کننده مرد فرانسوی شاید تنها روزنه امید ملی پوش ولزی بحران زده باشد.

علاوه بر این، جدایی کریستیانو رونالدو از رئال و کوچ به تورین می توانست موقعیت مناسبی برای بیل به منظور تثبیت صندلی در ترکیب اصلی و دست و پا کردن نامی برای خود در برنابئو باشد که البته او فرصت به دست آمده را غنیمت نشمرد.

اما چه تیمی بیل را می خواهد؟ تیم های زیادی وجود ندارند که استطاعت خرید بیل را داشته باشند و آن دسته از باشگاه هایی هم که از لحاظ اقتصادی مسئله ای ندارند از حیث مهره های هجومی با ترافیک مطلوبی روبرو هستند؛ با این وجود و به رغم اینکه شرایط وداع وی با مادرید چندان بی دردسر به نظر نمی رسد، اما همچنان هستند تیم هایی که خواستار او باشند.

** منچستریونایتد

شیاطین سرخ برای اینکه خودی نشان دهند احتیاج مبرمی به یک خرید بزرگ و پر سر و صدا دارند، به ویژه با توجه به اینکه آنها از فصل 2012 - 13 تاکنون هرگز پیروز به فتح لیگ برتر جزیره نشده اند. میلیون ها یوروی هزینه شده در این سال ها هیچ کمکی به آنها ننموده و بنابراین قرمزها همچنان به دنبال جذب بازیکنی هستند که بتواند آنها را بار دیگر به روزهای خوب قهرمانی باز گرداند.

علاوه بر این با توجه به اینکه رئالی ها فعل و انفعالات پیرامون پل پوگبا ستاره فرانسوی یونایتد را به دقت زیر نظر گرفته اند، جلب رضایت وی می تواند درهای مذاکره بر سر بیل را برای سرخ های اولدترافورد باز کند.

** بایرن مونیخ

باوارایی ها یک سال دیگر را بدون فتح لیگ قهرمانان پشت سر گذاشتند. در حالی که بایرن خواستگار محتملی به نظر نمی رسد، اما با توجه به تصمیم بازیکنانی همچون فرانک ریبری و آرین روبن برای ترک آلیانس آرنا، مرد ولزی در عمل گزینه مناسبی محسوب می گردد.

**تاتنهام

بازگشت پسر طرد شده آن هم تنها مدتی کوتاه پس از نقل مکان تاتنهام به استادیوم تازه ساز و گرانقیمتش، اقدامی جنجال برانگیز خواهد بود. علاوه بر این، تاتنهام قوای هجومی فوق العاده ای در اختیار دارد و حضور بیل می تواند خط حمله این تیم را رویایی کند.

با توجه به دوران شگفت انگیز بیل در وایت هارت لین و خاطرات خوش وی از روزهای بودن با تاتنهام و همچنین غرش دوباره این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان، می توان گفت بازگشت بیل به این تیم چندان هم پسرفت محسوب نشده و غیر محتمل به نظر نمی رسد.

ورزشی**3991**3783**

parisro.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز، زمستان، نوروز، بهار تابستان فرانسه

umeblog.ir: یومی بلاگ: آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 18403

به "چه تیمی برای خرید بیل زنگ برنابئو را می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه تیمی برای خرید بیل زنگ برنابئو را می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید