امیدواریم گردشگران نوروزی سفری به یاد ماندنی به زنجان داشته باشند

به گزارش مجله سرگرمی، استاندار زنجان گفت: امیدواریم برنامه هایی که برنامه های مدیران استان زنجان برای نوروز 98 به خوبی اجرایی کنیم ، گردشگران نوروزی با خیال راحت، سفری به یاد ماندنی به زنجان داشته باشند و امیدواریم استقبال و ماندگاری مسافرین نسبت به سنوات گذشته بیشتر باشد.

امیدواریم گردشگران نوروزی سفری به یاد ماندنی به زنجان داشته باشند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان، فتح الله حقیقی استاندار زنجان در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان که به ریاست او برگزار گردید با اعلام مطلب فوق، اظهار کرد: در روز 25 اسفند ماه ما از همه کمیته های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر بازدید یک روزه ای در راستای حصول اطمینان از آمادگی کامل و برطرف نواقص خواهیم داشت.

او نظارت بر اصناف را بسیار حائذ اهمیت دانست و گفت: اکیپ های نظارتی سازمان صنعت،معدن و تجارت باید بسیار فعال باشند. همچنین از سوی سازمان میراث فرهنگی کتابچه ای تهیه و کشیک های نوروزی در اختیار تمام افراد ذیربط قرار گیرد.

استاندار زنجان با تاکید بر هماهنگی بین دستگاه ها توضیح داد: هماهنگی بین دستگاه های خدمات رسان بسیار اهمیت دارد مخصوصا هماهنگی بین دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. حضور پزشکان متخصص در ایام تعطیل بسیار مهم است.

حقیقی با تاکید بر آماده سازی مستند سفر، مدیران عضو ستاد اجرایی خدمات سفر را به ارائه گزارش و اطلاع رسانی به وسیله صدا و سیما تشویق کرد.

نماینده عالی دولت در استان از تصویب طرح امنیت سفر در شورای تامین سخن گفت و بر جدی دریافت بحث اسکان مسافران نوروزی تاکید نمود و گفت: موضوع حفاری ها بسیار مهم است و در طول ایام نوروز نباید اجازه حفاری به هیچ دستگاهی داده گردد.

او بر استفاده از توان سمن ها در سناد اجرایی خدمات سفر تاکید نمود و اظهار کرد: خدمات به مسافران باید بسیار خوب در پمپ های بنزین و سی ان جی ها و اماکن بین راهی صورت گیرد و بازدید و نظارت لازم به لحاظ بهداشتی و ارائه صحیح خدمات صورت گیرد.

حقیقی ادامه داد: در نمایشگاه عرضه کالا امیدواریم بتوانیم کالاهای اساسی را توزیع کنیم و برای میوه ستاد تنظیم بازار نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

استاندار زنجان بر سهولت دسترسی گردشگران به بروشورهای نوروزی تاکید نمود و اضافه نمود: شماره های اطلاع رسانی اعلام شده برای ایام نوروز حتما جوابگو باشند.

او اجرای مانور مشترک دستگاه های خدمت رسان ستاد اجرایی خدمات سفر را که به مسئولیت نیروی انتظامی برگزار خواهد شد را بسیار خوب ارزیابی کرد و از اطلاع رسانی هوشمند به وسیله اپلیکیشن به گردشگران استقبال کرد.

gardeshia.ir: گردشیا: مجله سفر و گردشگری

picoro.ir: پیکورو: وبلاگ ماشین و خودرو

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 40887

به "امیدواریم گردشگران نوروزی سفری به یاد ماندنی به زنجان داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدواریم گردشگران نوروزی سفری به یاد ماندنی به زنجان داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید