اقدامات خوبی در 41 سال گذشته برای ورزش زنان صورت گرفته است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده امروز سه شنبه با حضور در آموزشگاه ملی المپیک و پارالمپیک در سومین پویش ملی نشاط و سلامتی زنان و دختران با ورزش شرکت کرد.

اقدامات خوبی در 41 سال گذشته برای ورزش زنان صورت گرفته است

وی در این مراسم که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار گردید با بیان اینکه اقدامات خوبی در 41 سال گذشته برای ورزش زنان انجام شده است، گفت: زنان امروز نقش پررنگی در بخش های مختلف اجتماعی، آموزشی و مالی دارند.

ابتکار با تاکید بر اینکه نقش زنان در اصلاح سبک زندگی بیش از 50 درصد است، ادامه داد: این تاثیرگذاری زنان را نشان می دهد. در سطح بین المللی توانستیم در بیشتر رشته ها پوشش اسلامی خود در ورزش به تصویب برسانیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تاکید نمود: دو محور عدالت جنسیتی ورزش و سلامت را دنبال می کنیم و انتظار می رود تا آذر ماه شرایط شاخص های جنسیتی را از نظر آماری تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون توجه به ورزش در مدارس ابتدایی را شاهد هستیم، اعلام کرد: امروز مساله کم تحرکی، افسردگی و اضافه وزن به مسائل سلامت اضافه شده است که نباید موضوع ورزش را با وجود شرایط کرونا دست کم بگیریم.

معصومه ابتکار گفت: دولت نگاه ویژه ای به نشاط دارد. پیغام های امید بخش در شرایط کرونا باید افزایش یابد و رسانه ها بیشترین نقش را در این زمینه دارند. ایران در شرایط خاصی به سر می برد. علاوه بر کرونا با جنگ مالی روبرو هستیم و باید امید را ترویج داد و ورزش یکی از ابزار مهم در این خصوص است.

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 114246

به "اقدامات خوبی در 41 سال گذشته برای ورزش زنان صورت گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات خوبی در 41 سال گذشته برای ورزش زنان صورت گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید