اعلام آمادگی ترکیه برای مشارکت در رونق گردشگری سلامت اردبیل

به گزارش مجله سرگرمی، در پی حضور استاندار اردبیل و هیئت همراه در ترکیه، مسئولان کشور دوست و همسایه به منظور همکاری و هم اندیشی رونق گردشگری سلامت این استان اعلام آمادگی کرد.

اعلام آمادگی ترکیه برای مشارکت در رونق گردشگری سلامت اردبیل

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل امروز پنجشنبه 15 شهریور به همراه هیئت همراه در فرودگاه آتاتورک استانبول مورد استقبال رسمی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در استانبول و معاونت هماهنگی کنسول گری نهاده شد.

در ادامه اکبر بهنام جو از دانشگاه استانبول دیدار کرد و در جلسه هم اندیشی یا اساتید این دانشگاه در مورد توانمندی های استان اردبیل در حوزه گردشگری سلامت و راه اندازی مجتمع های آبدرمانی مطابق آخرین استاندارهای جهانی بحث و مذاکره کرد.

این نشست با موضوع رونق گردشگری سلامت استان اردبیل به عنوان استان مرزی اردبیل برگزار گردید و به اذعان استادان دانشگاه ترکیه اردبیل از قابلیت های کم نظیری در حوزه آبدرمانی ها برخوردار است.

سفر استاندار اردبیل در ادامه با بازدید از امکانات و تجهیزات دانشگاه استانبول و یکی ازمجتمع های آبدرمانی همراه شد و در نهایت به دستور بهنام جو مقرر شد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل و همچنین دانشگاه استانبول سطح خدمات فنی و درمانی در حوزه گردشگری سلامت با موضوع آبدرمانی ها ارتقا یابد.

این سفر که به اذعان مسئولان استانی دستاوردهای علمی و فنی مطلوبی در حوزه گردشگری سلامت اردبیل به همراه داشت منجر به تحقق یکی از دغدغه های استاندار اردبیل در مورد راه اندازی مجتمع های آبدرمانی و رونق پزشکی آبدرمانی شده و آینده روشنی در حوزه گردشگری سلامت اردبیل را ترسیم می نماید.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 38706

به "اعلام آمادگی ترکیه برای مشارکت در رونق گردشگری سلامت اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی ترکیه برای مشارکت در رونق گردشگری سلامت اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید