اطلاعیه مدیران ادواری باشگاه استقلال برای حفظ احترام پیشکسوتان فوتبال

به گزارش مجله سرگرمی، مدیران سابق باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای خواهان احترام به پیشکسوتان شدند.

اطلاعیه مدیران ادواری باشگاه استقلال برای حفظ احترام پیشکسوتان فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، جمعی از مدیران سابق باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای جمعی به حمایت از سرمربی سابق استقلال (قلعه نویی) پرداخته و البته خواهان حفظ احترام به پیشکسوتان شده اند.

متن اطلاعیه به توضیح زیر است:

به نام خدا

با درود به جامعه عظیم ورزش ایران

مدیران، پیشکسوتان فوتبال, مربیان, بازیکنان, اهالی محترم رسانه و تماشاگران عزیز و فهیم متأسفانه درست در ایامی که بیماری مهلک کرونا تمام جهان را در نوردیده و چه بسا اسباب همدلی و همیاری بین سطوح جامعه ورزش شده در کمال تعجب شاهد فروپاشی اخلاق و بر هم خوردن تمامی معیار لازم برای یک جامعه پهلوانی هستیم.

در مقطعی که مردم شریف ایران با انبوهی از نگرانی ها و مسائل معیشتی, همدل و هم صدا به دنبال مغلوب کردن بیماری عجیب کرونا هستند و در حالی که از تمام ورزش جهان، صدا و سخن گذشت و مشارکت در کار خیر و همدلی و اتحاد به گوش می رسد و در حالی که در ایران اسلامی عزم ملی شکل گرفته تا همه آحاد ملت پشت به پشت و دست در دست یکدیگر از پس مسائل ریز و درشت بربیایند به یک باره شاهد طرح مسائل ناشایست و پیش افتاده و از آن بدتر تفرقه انگیز در فوتبال ایران و انهم از جانب کسانی است که روح پهلوانی و عظیمی و کوچکی و احترام و حفظ حرمت ها را فدای برد و باخت های زودگذر کرده، هستیم.

با کمال تأسف به جای رقابت در عین رفاقت و پیکار با رعایت اصول جوانمردی شاهد آن هستیم که اتهاماتی زشت و ناروا از سوی کسانی علیه باشگاه مردمی و پرافتخار استقلال مطرح می شود و با بیان حرف های عوام فریبانه در جهت مخدوش کردن تاریخ غیر قابل انکار باشگاه استقلال و یکی از فرزندان پیروز آن اقای امیر قلعه نوعی هستند.

در جهانی امروز که هیچ عاملی با اهمیت تر از سلامت اخلاقی و روانی انسان ها نیست بیان حرف هایی که در کوتاه مدت باعث ایجاد شهرت کاذب و نمایشی از تعصب فاقد واقعیت،شود. علاوه بر عوام فریبی؛ نشانگر فرهنگ ضد پهلوانی و منش واقعی ورزش ایران است. ما به عنوان جمعی از مدیران ادواری باشگاه عظیم استقلال ایران ضمن تقبیح این رویه غلط اعلام می داریم حفظ حرمت تمامی باشگاه ها و پیشکسوتان خبرنگارانن و به خصوص افراد پیروز آن را لازم دانسته و انتظار داریم که از ادامه این نوع رفتارها اکیداً خودداری شود.

به موازات این مهم از مسئولین کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال انتظار رسیدگی و نظارت کامل بر رفتار و گفتار زیر مجموعه خود داشته تا مبادا رواج ادبیات سخیف برای نسل جوان به اشتباه تعصب معنا شود و الگوی منفی برای خبرنگارانن ایجاد نماید.

مدیران ادواری باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران

1-سیدمحمد کاظم اولیایی 2-علی فتح الله زاده 3-امیدوار رضایی 4-حمیدرضا آصفی 5-بهرام افشارزاده 6-علی تاجرنیا 7-اکبر عباسی ملکی 8-حسن زمانی 9-کامران منزوی 10-بهرام امیری 11-امین نوروزی 12-غلام رضا سعادتی 13-علی امیری 14-سیدمهدی علوی 15-علی نظری جویباری

4127

picosho.ir: پیکوشو: تصاویر گردشگری ایران و جهان

gitiro.ir: گیتی رو: مجله گردشگری و مسافرتی، خبری و ورزشی

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 87038

به "اطلاعیه مدیران ادواری باشگاه استقلال برای حفظ احترام پیشکسوتان فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه مدیران ادواری باشگاه استقلال برای حفظ احترام پیشکسوتان فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید