اسپالتی خوشحال از شب دراماتیک جوزپه مه آتزا

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی اینتر از پیروزی که تیمش در دیدار برابر تاتنهام به دست آورد خوشحال است و تاکید نمود که این پیروزی اعتماد به نفس بازیکنان را بالا خواهد برد.

اسپالتی خوشحال از شب دراماتیک جوزپه مه آتزا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مدیاست، اینتر بعد از مدت ها توانست جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد تا طرفداران این تیم شب دراماتیک و فراموش نشدنی را در استادیوم خانگی خود جوزپه مه آتزا تجربه نمایند.

اینتر در دیدار حساس برابر تاتنهام تا دقیقه 86 با یک گل عقب بود اما توانست در چند دقیقه انتهای دو گل به ثمر رساند و سه امتیاز شیرین را دشت کند.

اسپالتی بعد از بازی، اظهار کرد: پیروز شدن آن هم با چنین شرایطی بسیار خوشحال نماینده و البته راضی نماینده است. دیدیم که طرفداران چگونه به این پیروزی واکنش نشان دادند و این نشان می دهد که این پیروزی بسیار مهم بوده است. ما همواره به دنبال فوتبال هجومی هستیم و بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. این پیروزی اعتماد به نفس ما را بالا خواهد برد.

او ادامه داد: حضور بازیکنانی مانند ایکاردی در ترکیب تیم ما بسیار مهم است. ما به گل های این بازیکن احتیاج داریم. او بازیکنی بسیار حرفه یی و کاربلد است. او کسی نیست که از مسوولیت فرار کند. ما بازیکنان خوبی در اختیار داریم و باید یاد بگیریم که بدون ایکاردی پیروز شدن را هم تجربه کنیم چرا که طبیعی است او در بعضی از دیدارها نتواند تیم را همراهی کند.

سرمربی اینتر در انتها، گفت : ناینگولان و ایکاردی هماهنگی لازم را در این دیدار نداشتند. ایکاردی بازهم وظیفه خود را به خوبی انجام داد اما ناینگولان به خاطر مصدومیتی که داشته هنوز به وضعیت خوب خود نرسیده و امیدوارم که در دیدارهای آینده بهتر ظاهر گردد. پیروز شدن در چنین شرایطی خوشحال نماینده است.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کشتی کروز: تور کشتی کروز: سفری هیجان انگیز به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3458

به "اسپالتی خوشحال از شب دراماتیک جوزپه مه آتزا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپالتی خوشحال از شب دراماتیک جوزپه مه آتزا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید