آمار درخشان هری کین در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، هری کین مهاجم انگلیسی تاتنهام که چند سالی است پیروز به درخشش در این تیم شده است، این فصل نیز تا به اینجا پیروز به زدن 17 گل در لیگ انگلیس شده است تا در رده سوم جدول گلزنان این لیگ قرار بگیرد.

آمار درخشان هری کین در لیگ قهرمانان اروپا

اما نکته جالب درباره این ستاره جوان، مربوط به آمار وی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا است. هری کین در 17 مسابقه ای که در این مسابقات برگزار نموده است پیروز به زدن 14 گل و دادن 3 پاس گل شده است.

آمار هری کین زمانی ارزشمند می گردد که نگاهی به آمار مسی و رونالدو در این لیگ بیندازیم. لیونل مسی در 131 بازی پیروز به زدن 108 گل شده است و کریس رونالدو نیز در 160 بازی 124 گل به ثمر رسانده است. پیش بینی می گردد در صورت تداوم درخشش این مهاجم 25 ساله رکورد لیونل مسی و کریستیانو رونالدو توسط وی شکسته گردد که البته این موضوع شاید با حضور در تیمی مانند تاتنهام که هر سال برای کسب سهمیه می جنگد، سخت باشد و شاید احتیاج به حضور این ستاره در تیمی مدعی مانند رئال مادرید است.

تاتنهام امشب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم خانگی خود به مصاف منچسترسیتی می رود و امیدوار است تا با درخشش ستاره های خود از جمله هری کین و دله علی پیروز به عبور از این مرحله و حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گردد.

gardeshia.ir: گردشیا: مجله سفر و گردشگری

picoro.ir: پیکورو: وبلاگ ماشین و خودرو

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 18672

به "آمار درخشان هری کین در لیگ قهرمانان اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار درخشان هری کین در لیگ قهرمانان اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید