استقلال یک - نساجی صفر،نفس استقلال پشت سرپرسپولیس

به گزارش مجله سرگرمی، دیدار دو تیم استقلال و نساجی درحالی آغاز شد که پیروزی پرسپولیس مقابل سپیدرود عملا شانس صدرنشینی استقلال را به صفر رسانده بود.

استقلال یک - نساجی صفر،نفس استقلال پشت سرپرسپولیس

شنبه،1397،12،25، هفته بیست ودوم هجدهمین دوره لیگ برتر، ورزشگاه آزادی تهران، تماشاگر:بیش از10هزارنفر

استقلال: یک

گل: مرتضی تبریزی(42-پنالتی)

نساجی:صفر

داور: محمدرضا اکبریان

کمک داوران: سعید قاسمی-عسکر محمدی

اخطار: مهردادعبدی، محمدآبشک(نساجی)، داریوش شجاعیان، گادوین منشاء(استقلال)

بازیکن برتر: پژمان منتظری(استقلال)

استقلال: سید حسین حسینی، پژمان منتظری، محمد دانشگر، روزبه چشمی، میلاد زکی پور، آیاندا پاتوسی، علی کریمی، فرشید باقری، اسماعیل گونسالوس(63داریوش شجاعیان)، مرتضی تبریزی(90مرتضی تبریزی)، محسن کریمی(56طارق همام)

سرمربی: وینفردشفر

نساجی: امین رضایی(29حامدلک)، مجتبی ممشلی، لاشا توتاتزه، محمد آبشک، رحمان جعفری، مهرداد عبدی، سجاد آشوری(81امیدسینک)، فرشاد فرجی، علی اصغر عاشوری، آرفنگ دافه، حامد شیری(55احمدعبدالله زاده)

سرمربی:مجید جلالی

*برخلاف تصوراستقبال آن چنانی از این بازی به عمل نیامد اما آن عده از هوادارن دو تیم که درورزشگاه بودند نیز تلاش می کردند به تیم های خود روحیه بدهند. مجموع هواداران دو تیم نزدیک به 10 هزار نفر بود. 4هزار نساجی چی و 6هزارطرفداراستقلال.

*تماشاگران استقلال پیش ازشروع بازی از حسینی و رحمتی خواستند به سمت شان بروند که آن ها هم خواسته هواداران را اجابت کردند.

*بازگشت حسینی، تبریزی و کریمی به ترکیب اصلی استقلال از نکات جالب توجه این بازی بود.

دقیقه6: در6دقیقه ابتدایی این بازی اتفاق خاصی روی دروازه دوتیم رخ نداد اما هم استقلال و هم نساجی فوتبال محکمی را ارائه کردند.

دقیقه7:ضربه کاشته ای که نصیب استقلال شده بود را پاتوسی به سمت دروازه نساجی ارسال کرد اما این ارسال هیچ ثمری برای استقلال نداشت.

دقیقه8:تبریزی درشلوغی مقابل دروازه نساجی به توپ ضربه زد که توپ به مدافعان نساجی خورد و برگشت.

دقیقه9:ارسال های پی درپی دروازه نساجی را بارها با خطرروبرو کرد و این بارهم پاتوسی درمتن ارسال قرارگرفت که دروازه بان نساجی توپ را مهارکرد.

دقیقه10: محسن کریمی درشرایط تک به تک با دروازه نساجی قرارگرفت که مدافع نساجی به موقع سررسید و توپ را قبل ازاینکه کریمی به آن ضربه بزند، راهی کرنرکرد.

دقیقه11: شوت محمد دانشگربه تیرعمودی دروازه نساجی برخورد کرد تا این موقعیت هم برای میزبان که حملات بسکمک دراین لحظات داشت از دست برود.

دقیقه12:مصدومیت کریمی باعث شد برای ثانیه هایی بازی متوقف شود. برای این بازیکن مسئله ای به وجود نیامد.

دقیقه13:ارسال دوباره پاتوسی که ازیک ضربه کاشته به دست آمده بود با جاگیری مدافعان نساجی ثمری نداشت.

دقیقه14:ارسال منتظری که دراین بازی کاپیتان استقلال بود را رضایی، دروازه بان نساجی با جا گیری مناسب مال خود کرد.

-

دقیقه18:پاس عالی فرشیدباقری درفضایی مناسب به منتظری جلو کشیده رسید که ضربه روی پای محکم او را دروازه بان آماده نساجی به کرنرفرستاد.

دقیقه24:بازیکنان نساجی پس ازدقایق طولانی که زیرفشاراستقلال بودند طی یک حمله صاحب ضربه کرنر شدند که سجادعاشوری این کرنررا ارسال کرد وحسینی درحالتی نامتعادل توپ را دفع کرد. حسینی بعد ازدفع این موقعیت دقایقی به حالت مصدومیت روی زمین افتاد.

دقیقه26:دروازه بان نساجی برای چندمین بار روی زمین افتاد تا داور ناچاربه توقف بازی شود. رضایی ازناحیه چشم با مشکل روبرو بود که این بار تصمیم گرفت زمین بازی را ترک کند وجای خود را به حامد لک بدهد.

دقیقه29:سرانجام دراین دقیقه حامد لک به جای رضایی درترکیب نساجی قرارگرفت. لک با دستکش های قرمزرنگ خود ازهمان ابتدای ورود به ترکیب تیمش با اعتراض هوادارن استقلال که روی این رنگ آلرژی دارند، روبرو شد.

دقیقه31:دافه دریکی دیگرازمعدود حملات تیمش اززاویه بسته توپ را به شکلی مواج به سمت دروازه استقلال شلیک کرد که توپ به تیرافقی برخورد کرد تا دوتیم درلرزاندن تیردروازه یکدیگربا هم مساوی شوند.

-

دقیقه35:بازیکنان نساجی صاحب یک ضربه کاشته پشت هجده قدم استقلال شدن که حسینی این ارسال نه چندان چالش آفرین را گرفت.

دقیقه37: گونسالوس ازسمت راست خط دفاع نساجی نفوذکرد ودرحالی که چند مدافع را جا گذاشته بود و بازیکنان نساجی به خیال خطا تا حدودی بازی را رها کرده بودند توپ را درعرض فرستاد که محسن کریمی با یک اشاره توپ را به عقب فرستاد تا باقری دروازه را باز کند اما ضربه این بازیکن به شکلی عجیب ازبالای دروازه اوت شد تا بهترین موقعیت استقلال از دست برود.

دقیقه38: نفوذ تبریزی با خطای مدافعان نساجی همراه شد که داور بلافاصله ضربه پنالتی گفت. بعد ازسوت داور حامد لک به دلیل مصدمیت دقایقی باعث توقف بازی شد. اعلام این پنالتی اعتراض شدید بازیکنان نساجی را درپی داشت.

دقیقه41:عبدی به دلیل اعتراض به داور کارت زردگرفت.

دقیقه42:تبریزی بعد ازدقایقی توقف پشت ضربه پنالتی قرارگرفت و توپ را وارد دروازه استقلال کرد تا اولین گل این بازی رقم بخورد. شوت تبریزی دقیقا به وسط زمین رفت.

دقیقه43:اعتراض کادرفنی نساجی بعد ازگل شدن پنالتی ادامه داشت و باعث شد تا این بازی بازهم روی روند توقف های پی درپی پیش برود.

دقیقه45: داور چهارم برای نیمه اول 6دقیقه وقت تلف شده گفت که زمان بسیارقابل توجهی بود.

دقیقه49:هجوم همه جانبه بازیکنان نساجی با موضوع دافه موقعیتی طلایی را نصیب جعفری کرد واین بازیکن درحالی که می توانست گل خورده را جبران کند با دقت کمی به توپ ضربه زد تا این فرصت ازبین برود.

دقیقه50:دافه دوباره از سمت چپ دفاعی استقلال نفوذ کرد وتوپ را با شدت برای سجاد آشوری فرستاد که این بازیکن نتوانست ضربه مناسبی به سمت دروازه استقلال بزند.

دقیقه55:تبریزی درشرایط تک به تک صاحب موقعیتی عالی شد که کنترل ضعیف او باعث شد تا توپ ازپایش جدا شود و لک به راحتی توپ رابگیرد.

دقیقه56:ایسماعیل گونسالوس طی یک ضدحمله برق آسا صاحب موقعیت شد که توپ را با دقت لازم به سمت دروازه نساجی شلیک نکرد.

-

دقیقه56:حضورطارق همان به جای محسن کریمی نشان داد که استقلال همچان به دنبال حفظ حالت هجومی است.

دقیقه60:شوت ناگهانی پاتوسی ازپشت هجده قدم استقلال دردسرآن چنانی برای حامد لک به همراه نداشت و این دروازه بان به راحتی توپ را گرفت.

دقیقه63:داریوش شجاعیان به جای گونسالوس وارد زمین شد.

دقیقه65:ضربه کاشته ای که طارق به نساجی داده بود را بازیکنان این تیم به هدردادند تا این موقعیت مهمان نیز ازدست برود.

دقیقه75:پاتوسی بعد ازدقایقی سکون دوباره راه افتاد و منتظری را با یک پاس درعمق صاحب موقعیت کرد که مدافع استقلال نتوانست توپ را کنترل کند.

دقیقه76:با ارسال طارق ازسمت راست خط دفاع نساجی ابتدا شجاعیان وبعد پاتوسی صاحب فرصت های گلزنی شدند که این دو موقعیت با بی دقتی ازدست رفت.

دقیقه78:پاتوسی خط دفاع نساجی را با دریبل های متعدد به هم ریخت اما ضربه نهایی اش با خروج به موقع لک راهی به دروازه این تیم نداشت.

دقیقه79:حامد لک و مدافعان نساجی یک موقعیت جدی دیگررا ازمقابل دروازه خود دورکردند.

دقیقه86: خطای مدافعان نساجی روی شجاعیان چسبیده به خط هجده قدم موقعیتی را نصیب استقلال کرد که ضربه پاتوسی اززاویه موافق راهی اوت شد و ثمری برای استقلال نداشت.

دقیقه87: ضربه عجیب تبریزی ازفاصله نسبتا دور با فاصله زیاد ازکنار دروازه نساجی اوت شد. تبریزی به جزگلی که دراین بازی به ثمررساند هیچ حرکت مثبتی نداشت و یکی ازضعیف ترین بازیکنان استقلال بود.

دقیقه88:ارسال خطرناک فرجی روی دروازه استقلال با دخالت به موقع مدافعان آبی پوش دفع شد.

دقیقه90:داور چهارم 3دقیقه وقت تلف شده برای نیمه دوم گفت.

دقیقه90:نفوذ بازیکنان نساجی این تیم را تا آستانه گلزنی پیش برد اما مدافعان استقلال درآخرین لحظه توپ رااز مقابل دروازه به اوت فرستادند.

دقیقه3+90: سرانجام استقلال این بازی را هم برد. بردی خفیف که البته برای رساندن آبی ها به رتبه دوم بسیار موثربود. استقلال درشرایطی به رتبه دوم رسید که دهم فرودین ماه باید دریک بازی مهم و سرنوشت ساز مقابل پرسپولیس قراربگیرد. استقلال با این پیروزی 43امتیازی شد تا رقابت درصدرجدول داغ و داغ ترشود.

1

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 16218

به "استقلال یک - نساجی صفر،نفس استقلال پشت سرپرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال یک - نساجی صفر،نفس استقلال پشت سرپرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید