استفاده از ماسک برای دانش آموزان مدارس بریتیش کلمبیا و کبک اجباری شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از نارسیتی، دولت های استان های کبک و بریتیش کلمبیا به منظور جلوگیری از افزایش گونه دلتای ویروس کرونا استفاده از ماسک در مدارس را اجباری کردند.

استفاده از ماسک برای دانش آموزان مدارس بریتیش کلمبیا و کبک اجباری شد

کلیه دانش آموزان دوره ابتدایی و دبیرستان در 9 منطقه کبک از جمله مونترال و لاوال باید در تمام طول مدت مدرسه و داخل اتوبوس مدرسه ماسک به صورت داشته باشند. اما معلمان چنانچه بتوانند فاصله دو متری را رعایت نمایند احتیاج نیست از ماسک استفاده نمایند.

از سوی دیگر مقامات بریتیش کلمبیا ماسک را برای دانش آموزان کلاس چهارم به بالا اجباری کردند.

این اقدام در راستای حفظ سلامت شهروندان در گروه های سنی پایین تر گرفته شده زیرا آنها در ابتلا به بیماری و انتقال آن از دیگر گروه های سنی مستعدتر هستند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرکانادا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 156264

به "استفاده از ماسک برای دانش آموزان مدارس بریتیش کلمبیا و کبک اجباری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از ماسک برای دانش آموزان مدارس بریتیش کلمبیا و کبک اجباری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید