استفاده از ظرفیت فروشگاه های اینترنتی در توزیع کالاهای اساسی خراسان جنوبی

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/خراسان جنوبی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از بهره گیری از ظرفیت فروشگاه های اینترنتی در توزیع کالاهای اساسی خراسان جنوبی برای پیشگیری از شیوع کرونا اطلاع داد.

استفاده از ظرفیت فروشگاه های اینترنتی در توزیع کالاهای اساسی خراسان جنوبی

داود شهرکی، امروز دوشنبه 19 اسفند در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان با اشاره به لزوم رعایت توصیه های بهداشتی اعلامی از سوی وزارت بهداشت مبنی بر عدم حضور غیرضرور مردم در بازار، بر استفاده از ظرفیت فروشگاه های اینترنتی و اپلیکیشنهای موجود در این زمینه تاکید نمود.

وی با اشاره به اینکه مجوز فروشگاه اینترنتی در استان برای دو متقاضی صادر شده و نماد اعتماد الکترونیکی را نیز دریافت نموده اند، گفت: با متولیان دو فروشگاه در این خصوص رایزنی شده است و تا به امروز نیز بعضی از اقلام مانند برنج و شکر تنظیم بازار از سوی فروشگاه سامینو در حال توزیع است.

به گزارش خبرنگاران، شهرکی بیان نمود: 1100 تن میوه تنظیم بازار شامل؛ پرتقال و سیب برای ایام نوروز در استان پیش بینی شده است که با حداکثر 20 درصد پایین تر از قیمت میوه در بازار ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه توزیع میوه تنظیم بازار از شنبه 24 اسفند در سطح استان شروع می گردد، افزود: تصمیماتی درخصوص فروش اینترنتی میوه نیز مشابه کالاهایی مانند برنج و شکر صورت گرفت که به وسیله شرکت ها و فروشگاه های اینترنتی مجاز انجام گردد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی توضیح داد: پیش بینی لازم برای تامین و توزیع شکر، برنج، گوشت قرمز و مرغ منجمد و گرم در ایام پایانی سال در دستور کار است و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

شهرکی در مورد اقلام بهداشتی، افزود: در حوزه مواد شوینده هیچ مشکل و کمبودی نداریم و در اقلامی همچون ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کمبودهایی در کشور و استان وجود دارد که واحدهایی با تغییر خط فراوری در حال فراوری این اقلام هستند تا این کمبود برطرف گردد.

وی با بیان اینکه بازار استان می تواند به تعادل برسد و لازمه آن خرید مردم به اندازه احتیاج است، گفت: شرکت هایی که توان وارد کردن این اقلام را دارند با اعلام موجودی و ثبت اطلاعات در سامانه جامع انبارها امکان توزیع را دارند و در صورتی که اعلام موجودی صورت نگیرد تخلف محسوب شده و با متخلفان برخورد خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی یادآور شد: تا به امروز شش پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی و یک پرونده به دادستانی استان ارسال شده که منجر به پلمپ یک فروشگاه شده است.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 75618

به "استفاده از ظرفیت فروشگاه های اینترنتی در توزیع کالاهای اساسی خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از ظرفیت فروشگاه های اینترنتی در توزیع کالاهای اساسی خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید