از قیمت تا تاریخ معرفی پلی استیشن 5؛ زمان چندانی تا رونمایی از اسطوره سونی باقی نمانده

به گزارش مجله سرگرمی، طرفداران پلی استیشن شدیداً به دنبال اخبار جدیدی از کنسول PlayStation 5 هستند؛ از شایعه تا نقل قول های توسعه دهندگان بازی...اما این بار پای یک خبر رسمی و واقعی از سوی سونی در میان است. خبری که می تواند تاریخ دقیق رونمایی از پلی استیشن 5 را به همراه اعلام تمام جزئیات فنی در پی داشته باشد. همچنین در این مطلب به سراغ قیمت احتمالی PS5 خواهیم رفت که از سوی یک فروشگاه معتبر اعلام شده است.

از قیمت تا تاریخ معرفی پلی استیشن 5؛ زمان چندانی تا رونمایی از اسطوره سونی باقی نمانده

پلی استیشن 5 با چه قیمتی روانه بازار خواهد شد؟می دانیم که احتمال ضرر سونی از فروش هر دستگاه PlayStation 5 بسیار زیاد است. نظرسنجی و اطلاعاتی که تا کنون جمع آوری شده است، حاکی از آن است که قیمت PS5 می تواند بین 400 تا حتی 990 دلار باشد. سخت افزار قدرتمند، تغییرات کنترلر، اضافه شدن درایو SSD و... از جمله عواملی است که منجر به افزایش قیمت کنسول های نسل نهم می گردد. با این وجود سازندگان می دانند که یکی از فزونی های کنسول های بازی نسبت به PC، قیمت تمام شده آنها بوده و کاربران هزینه های بالایی را برای خرید یک کنسول بازی پرداخت نخواهند کرد.

یک فروشگاه ایتالیایی معروف به تازگی در صفحه اختصاصی پلی استیشن 5 تغییراتی را ایجاد نموده است. این فروشگاه قیمت هر دستگاه PS5 را 450 یورو (488 دلار آمریکا) اعلام نموده است. به نظر می رسد که این قیمت برای کنسول PS5 معقول و منطقی باشد. پیش از این هم محدوده قیمت 500 دلاری برای این کنسول توسط بسیاری از منابع اعلام شده بود. به گفته این منبع، کنسول پلی استیشن 5 در ماه نوامبر در بازار دیده خواهد شد.

رویداد رسمی پلی استیشن و معرفی PS5!جدیدترین نسخه از مجله رسمی پلی استیشن (PlayStation Magazine (OPM)) در تاریخ 2 ژوئن، برابر با 13 خرداد ماه امسال منتشر خواهد شد. این مجله به دلیل محتوای ارزشمند و رسمی، بسیار مورد توجه گیمرها و هواداران PS5 قرار گرفته است. با این وجود صفحه نخست تبلیغاتی این مجله که برای مشترکین ارسال شده است، خبر از یک رویداد بسیار مهم در زمینه PS5 می دهد.

تمرکز آخرین شماره از مجله PlayStation Magazine به کنسول پلی استیشن 5، حاکی از آن است که شایعات در زمینه معرفی این کنسول در خرداد ماه امسال، به واقعیت مبدل خواهند شد. آقای جف گراب، نویسنده نویسنده گیمزبیت که تا پیش از این تاریخ آخرین رویداد نینتندو دایرکت را به درستی اعلام نموده بود، با اعتماد کامل اعلام نموده است که سونی PS5 را در تاریخ 4 ژوئن (15 خرداد ماه امسال) در یک رویداد اختصاصی معرفی خواهد نمود.

در این رویداد افزون بر رونمایی از کنسول پلی استیشن 5، بعضی بازی های این کنسول نیز دیده خواهند شد. همچنین سونی از ویژگی های سر به مهر کنسول نسل نهمی خود، از جمله قابلیت Boost پرده برداری نموده و توضیحاتی را در زمینه این ویژگی ها ارائه خواهد نمود. اما بعضی منابع معتبر همچنان به داده های پیشین پایبند بوده و به نظر آنها، سونی در ماه مه یعنی چیزی در حدود 1 ماه دیگر، PS5 را معرفی خواهد نمود. در نتیجه پرداختن مجله OPM به بازی، ویژگی ها و... پلی استیشن 5 در بیشتر صفحات به دلیل معرفی این کنسول پیش از انتشار این مجله است.

در نهایت آنچه که به وضوح روشن است، معرفی رسمی PS5 تا خرداد ماه امسال خواهد بود. زمان چندانی تا رونمایی از کنسول هیجان انگیز پلی استیشن 5 باقی نمانده است.

منبع : شهر سخت افزار

gardeshia.ir: گردشیا: مجله سفر و گردشگری

picoro.ir: پیکورو: وبلاگ ماشین و خودرو

منبع: آی تابناک
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 88063

به "از قیمت تا تاریخ معرفی پلی استیشن 5؛ زمان چندانی تا رونمایی از اسطوره سونی باقی نمانده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از قیمت تا تاریخ معرفی پلی استیشن 5؛ زمان چندانی تا رونمایی از اسطوره سونی باقی نمانده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید