ارتقاء مهارت های فنی و حرفه ای دریایی در هرمزگان

به گزارش مجله سرگرمی، رمرکز آموزشی بین کارگاهی مجتمع کشتی سازی و صنایع فرا ساحل ایران در بندرعباس به بهره برداری رسید.

ارتقاء مهارت های فنی و حرفه ای دریایی در هرمزگان

به گزارش خبرنگاران هرمزگان، مرکز آموزشی بین کارگاهی مجتمع کشتی سازی و صنایع فرا ساحل ایران در بندرعباس به بهره برداری رسید.

رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور در مراسم بهره برداری از این مرکز آموزشی گفت: در این مرکز مهارت های رشته های جوشکاری، برق، مکانیک، ایمنی و آتش نشانی، فناوری و اطلاعات و تراشکاری به متقاضیان آموزش داده می شود.

علی اوسط هاشمی اضافه کرد: مرکز آموزشی بین کارگاهی مجتمع کشتی سازی و صنایع فرا ساحل با تعامل سازمان فنی و حرفه ای و شرکت کشتی سازی برای بروز رسانی مهارت ها و آشنایی شاغلان نسبت به آینده شغلی شان و چگونگی کسب توانمندی و انعطاف پذیری برای صیانت از وضع موجود است.

معاون آموزشی اداره کل اموزش فنی و حرفه ای هرمزگان هم در این مراسم گفت: مراکز ثابت آموزش و فنی حرفه ای در همه شهرستان ها فعال است و 170 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای هم خدمات آموزشی را به افراد جویای کار و متقاضیان کسب مهارت های فنی و حرفه ای ارائه می دهند.

گلزار نظری گزک اضافه کرد: افرادی که در کارگاه های صنفی به مدت یک سال در قالب طرح استاد شاگردی کار آموزی می کنند و بعد از پایان دوره هایی که برگزار می شود آزمون های فنی و حرفه ای برگزار وبرای افراد گواهینامه فنی و حرفه ای با استاندارد های بین المللی صادر می شود.

وی اضافه کرد: در هرمزگان هر سال حدود 25 هزار نفر را در بخش های خصوصی و دولتی اموزش میدهیم و حدود 3 هزار نفر هم در قالب طرح مهارت اموزی در محیط واقعی کار مهارت های لازم را کسب می کنند

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 155097

به "ارتقاء مهارت های فنی و حرفه ای دریایی در هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقاء مهارت های فنی و حرفه ای دریایی در هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید