ارائه دروس به زبان غیرفارسی در دانشگاه تهران از سال 98

به گزارش مجله سرگرمی، معاون بین الملل دانشگاه تهران از ارائه آموزش های غیرفارسی در سال 98 اطلاع داد و گفت: این آموزش ها از سال آینده در اغلب رشته های دانشگاهی از جمله فنی و مهندسی، انسانی، علوم سیاسی، هنر و … ارائه خواهند شد.

ارائه دروس به زبان غیرفارسی در دانشگاه تهران از سال 98

به گزارش ایسنا، دکتر محمدباقر قهرمانی، ایجاد رشته های غیرفارسی در دانشگاه تهران را از از دیگر برنامه های دانشگاه در جهت توسعه تعاملات بین المللی عنوان نمود و گفت: این رشته ها در سال 98 به منظور جذب دانشجویان و اساتید خارجی توسعه خواهد یافت.

دکتر قهرمانی تاکید نمود: در حوزه ارتباط با اتحادیه اروپا احتیاج به توسعه بیشتری در تعاملات داریم. به گونه ای که در امسال حدود 30 قرارداد بین المللی بین دانشگاه های اتحادیه اروپا تدوین شده و این قراردادها علاوه بر اینکه درآمد اقتصادی بالایی دارد در توسعه ارتباطات دانشگاه ها نقش مؤثری خواهد داشت. ضمن اینکه قرارداد دیگر با دانشگاه لوند سوئد در راستای توسعه همکاری های پژوهشی در دست اجرا داریم.

معاون بین الملل دانشگاه تهران تاکید نمود: در سال 98 نیز برگزاری دوره های مشترک دانشگاه تهران با کشورهای فرانسه، آلمان، سوئد، آمریکا و … ادامه خواهد یافت اما این دوره ها در پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران توسعه بیشتری خواهد داشت.

asemaneto.ir: آسمان تو: خرید بلیط پرواز، تور های لحظه آخری مسافرتی

iraniro.ir: تور ایران | گردشگری ایران، سفر به مشهد، اصفهان، تهران، کیش، قشم، یزد، تبریز، اخبار ایران

anti6.ir: آخرین خبر: اخبار و مقالات روز دنیا را اینجا بخوانید

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 15557

به "ارائه دروس به زبان غیرفارسی در دانشگاه تهران از سال 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه دروس به زبان غیرفارسی در دانشگاه تهران از سال 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید