ارائه خدمات شهری غیر حضوری در روزهای پایانی سال
به گزارش مجله سرگرمی، برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در بین شهروندان، از این پس مراجعان حوزه های درآمد و نوسازی، کسب و پیشه و شهرسازی و معماری به صورت غیر حضوری هم می توانند درخواست های خود را در ساعات اداری پیگیری نمایند.

خبرنگاران- پریسا نوری: شهروندان منطقه چهار برای پیگیری موضوعات مرتبط به حوزه های شهرسازی و درآمد و نوسازی می توانند غیر حضوری و به وسیله سامانه تلفنی پیگیر درخواست های خود باشند. ابوالفضل ابراهیمی با اعلام این خبر گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در بین شهروندان به ویژه کارکنان شهرداری منطقه چهار، از این پس مراجعان حوزه های درآمد و نوسازی، کسب و پیشه و همچنین معاونت شهرسازی و معماری به صورت غیر حضوری نیز می توانند درخواست های خود را در ساعات اداری پیگیری نمایند. وی اضافه نمود: به همین منظور جهت جوابگویی به درخواست مراجعان کسب و پیشه تلفن های 772460885 ، نوسازی 77188955 و درآمدهای عمومی 77188956 در ساعات اداری جوابگوی شهروندان منطقه چهار است.
- خدمات غیرحضوری نوسازی، کسب و پیشه و پسماند
معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه چهار تهران گفت: برای پرداخت عوارض سالیانه نوسازی، کسب و پیشه و پسماند هم شهروندان می توانند به سایت www.tehran.ir مراجعه نمایند. ابراهیمی با اشاره به خدمات غیر حضوری منطقه چهار به مراجعان حوزه معاونت شهرسازی و معماری اضافه نمود: به منظور رفاه حال شهروندان و جلوگیری از مراجعه غیر حضوری، تلفن های 77138005، 77199100، 77802068، 77802069، 77803013 و 77803026 از ساعت 8 الی 13 جوابگوی درخواست شهروندان است. وی در ادامه از اجرای تمهیدات ویژه بهداشتی در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه چهار اطلاع داد و اضافه نمود: در راستای ارتقاء سلامت کارکنان و شهروندان، اکیپ های ویژه پزشکی در مبادی ورودی ساختمان مرکزی مستقر بوده و ضمن کنترل دمای بدن مراجعان و کارکنان، از ورود افرادی که مشکوک به ویروس کرونا هستند جلوگیری و به مراکز بهداشتی راهنمایی می شوند.
منبع: همشهری آنلاینdorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری
namasho.ir: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت