ادامه جنجال آفرینی های زلاتان ابراهیموویچ در آمریکا

به گزارش مجله سرگرمی، روزهای نه چندان پرفروغ مهاجم سوئدی تیم فوتبال لس آنجلس گلکسی با اضافه شدن یک نمره منفی دیگر به کارنامه انضباطی او بدتر از قبل شد.

ادامه جنجال آفرینی های زلاتان ابراهیموویچ در آمریکا

به گزارش خبرنگاران، روز گذشته (شنبه) در لیگ حرفه ای فوتبال آمریکا (MLS) یک بازی مهم میان تیم های نیویورک سیتی اف سی و لس آنجلس گلکسی برگزار گردید که در آن نیویورکی ها با نتیجه 2 بر صفر زلاتان ابراهیموویچ و یارانش را شکست دادند. این بازی اما تحت الشعاع حادثه ای نهاده شد که در نتیجه یک حرکت غیراخلاقی دیگر از سوی زلاتان ابراهیموویچ رخ داد. ایبرا که در دومین بازی متوالی اش نتوانست گلزنی کند تا شمار باخت های متوالی تیمش به 3 برسد با شان جانسون، دروازه بان تیم نیویورک سیتی درگیر شد.

او که ظاهراً به خاطر ناکامی در گلزنی خیلی تحت فشارش است، در دقیقه 87 از کوره در رفت و نزدیک دروازه حریف گردن جانسون را گرفت و همین زمینه ساز درگیری فیزیکی شد که با افتادن هر دو بازیکن به زمین همراه شد. داور مسابقه هم به هر دوی آنها کارت زرد نشان داد.

جنجال جدید ابراهیموویچ تنها یک روز پس از جریمه نقدی او به مبلغی نامشخص به دلیل شیرجه زدن در باخت چهارشنبه شب تیمش مقابل تیم کلمبوس کرو برای فریب داور بود. او مهاجم سوئدی هفته پیش هم به خاطر تهدید مدافع تیم رئال سالت لیک در زمین بازی و ادامه دادن به درگیری لفظی اش با او در انتها بازی، جنجال ساز شده بود.

rugozar.ir: مجله روگذر: مجله اخبار گردشگری

fastnote.ir: یادداشت سریع: گلچین اخبار و مقالات روز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 23330

به "ادامه جنجال آفرینی های زلاتان ابراهیموویچ در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه جنجال آفرینی های زلاتان ابراهیموویچ در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید