سوختن خانه های چند میلیون دلاری سلبریتی ها در آتش کالیفرنیا، آرنولد شوارتزنگر و ستاره بسکتبال در میان آوارگان

به گزارش مجله سرگرمی، آرنولد شوارتزنگر بازیگر و فرماندار سابق کالیفرنیا بیان کرد که مانند هزاران نفر دیگر خانه خود را در اواسط نیمه شب ترک نموده است.

سوختن خانه های چند میلیون دلاری سلبریتی ها در آتش کالیفرنیا، آرنولد شوارتزنگر و ستاره بسکتبال در میان آوارگان

آتش سوزی به خانه های گران قیمت ثروتمندان کالیفرنیای آمریکا رسیده است.

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، آتش سوزی گسترده کالیفرنیای آمریکا که از 3 آبان امسال (25 اکتبر) شروع شده، باعث سوختن خانه های چند میلیون دلاری در یکی ثروتمندترین محله های لس آنجلس و فرار بعضی از سلبریتی های این منطقه در نیمه شب شد.

این اتفاق تاکنون باعث سوختن 12 هزار هکتار از جنگل های منطقه، آوارگی بیش از ده ها هزار نفر و قطع برق بیش از یک میلیون نفر از مردم در مناطق آتش سوزی شده است.

سمت غربی لس آنجلس به نام برنت وود از مناطقی است که ساکنان آن دستور تخلیه محل را داشتند.

این منطقه از کالیفرنیا به دلیل قتل همسر او. جی سیمسون ستاره فوتبال و خدمتکارش به نام سیمسون شهرت دارد. این ستاره فوتبال در سال 1994 به قتل آنها متهم شد.

مناطق ثروتمند نشین کالیفرنیا در محاصره آتش/ عکس: رویترز

لی بورن جیمز ابر بازیکن بسکتبال در منطقه برنت وود زندگی می نماید. او در حال حاضر بازیگر کوچک هالیوود، تهیه کننده ای ثروتمند و صاحب یک شرکت رسانه ای بزرگ محسوب می گردد.

جیمز بازیکن کنونی تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز آمریکا، در اوایل صبح روز گذشته همراه با همسر و سه فرزندش برای فرار از شعله های آتش خانه را ترک کرد و به دنبال سرپناهی برای ماندن گشت.

بسیاری از وسایل در خانه های لوکس لس آنجلس سوخته و ذوب شده اند/ عکس: رویترز

جیمز در حوالی ساعت 4 صبح در توئیتر خود نوشت: مجبور به تخلیه خانه بودیم و اینک در کوشش برای دریافت یک خانه هستیم. او کمی بعد در توئیتش نوشت انتها جایی برای خودشان پیدا نموده و شب وحشتناکی را گذرانده است.

براساس گزارش روزنامه ها جیمز در اواخر سال 2017 این خانه 8 خوابه را به قیمت 23 میلیون دلار خریداری نموده بود.

در حاشیه شمالی برنت وود، چندین خانه چند میلیون دلاری ذوب شده اند و دیگر اثری از تزئینات هالووینی روی دیواره خانه ها دیده نمی گردد.

آتش در نزدیکی خانه های مناطق ثروتمند نشین کالیفرنیا/ عکس: نیویورک

یک بازوی پلاستیکی غیرواقعی که بخشی از تزئینات هالووین به شمار می آید اینک ذوب شده و یک جمجمه بزرگ در مقابل خانه دیگری باقی مانده است. دود تمام منطقه را پر نموده است و آسمان منطقه در سلطه هواپیما و بالگردهای آبپاش قرار گرفته است.

آرنولد شوارتزنگر بازیگر و فرماندار سابق کالیفرنیا نیز خاطرنشان کرد که مانند هزاران نفر دیگر خانه خود را در اواسط نیمه شب ترک نموده است.

شوارتزنگر در توئیترش نوشت: اگر در ناحیه پر خطر و با دستور تخلیه روبرو هستید، وقت تلف نکنید و بیرون بزنید.

مراسم فرش قرمز فیلم جدید شوراتزنگر با نام ترمیناتور: سرنوشت سیاه که قرار بود در دوشنبه شب برگزار گردد، به دلیل آتش سوزی در این منطقه کنسل شد.

کلارک گرگ بازیگر سریال عوامل سپر و کورت شوتر تهیه کننده سریال پسران آشوب در توئیتر خود خاطرنشان کردند که مجبور به ترک خانه های خود شده اند.

این آتش سوزی باعث بسته شدن مدارس و دانشگاه کالیفرنیا شده است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

blogpo.ir: بلاگ پو: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند

منبع: عصر ایران
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 56311

به "سوختن خانه های چند میلیون دلاری سلبریتی ها در آتش کالیفرنیا، آرنولد شوارتزنگر و ستاره بسکتبال در میان آوارگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوختن خانه های چند میلیون دلاری سلبریتی ها در آتش کالیفرنیا، آرنولد شوارتزنگر و ستاره بسکتبال در میان آوارگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید