اختلاف رضاییان و تراکتورسازی: 3 میلیارد

به گزارش مجله سرگرمی، رضاییان در مذاکره با تراکتورسازی، درخواست مالی خود را ارائه داده. درخواستی که رقم آن 600 هزار دلار است.تراکتورسازی با نصف این مبلغ موافق است. یعنی قصد دارد 300 هزار دلار برای رامین هزینه کند.

اختلاف رضاییان و تراکتورسازی: 3 میلیارد

به گزارش خبرنگاران ،امیر اسدی،قصه رامین رضاییان را از کجا شروع کنیم؟ از درخشش در جام جهانی 2018، جدایی از اوستنده و حضور در فهرست خروج این باشگاه و یا پیشنهاد تراکتورسازی به او؟ همه این ها را که کنار هم بگذاریم، رضاییان به بازیکنی بلاتکلیف و با شرایطی مبهم تبدیل می گردد. دفاع راست تیم ملی که نه خودش می داند چرا پیشنهاد ویژه ای در جیب ندارد و نه ما.

رضاییان که بعد از انجام سه بازی کم نقص در جام جهانی و انتخاب به عنوان یکی از بهترین بازیکنان ایران، منتظر دریافت پیشنهادهای جذاب بود، هنوز با باشگاه جدیدی به توافق نرسیده و تنها تیم خواستار او تراکتورسازی از تبریز است. باشگاهی که اشکان دژاگه و مسعود شجاعی را شکار نموده و دنبال راهی است تا سومین بازیکن تیم ملی را نیز جذب کند.

رامین که در تابستان 2017 قراردادی به مدت دو فصل با اوستنده امضا کرد، یکی دو هفته قبل با شایعه بازگشت به این تیم روبرو شد. بازگشت و بازی برای اوستنده در ژوپیلرلیگ. این شایعه حالا با جدایی رسمی رضاییان از اوستنده تکذیب گردیده. باشگاه بلژیکی اعلام نموده مدافع تیم ملی ایران را نمی خواهد و قراردادش را فسخ می نماید. یعنی رضاییان باید دنبال تیم جدیدی برای ادامه فوتبال خود باشد.

این هشداری برای رضاییان است تا فکر بازگشت به اوستنده را از سر بیرون کند و به دنبال توافق با یک باشگاه دیگر باشد. جام ملت های آسیا چند ماه دیگر شروع می گردد و رضاییان هم یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی است. اگر بخواهیم در این تورنمنت مهم، رضاییان را مثل جام جهانی، پرقدرت و آماده در اختیار داشته باشیم، احتیاج است که او در رقابت های باشگاهی شرکت کند و با انگیزه بالا وارد اردوی تیم ملی گردد.

همین مسئله باعث گردیده تا رضاییان مذاکره های مفصلی با تنها باشگاه خواستار خود انجام بدهد. با تراکتورسازی که بعد از جدایی محمد ایرانپوریان و حضور او در سپاهان، در دفاع راست با مشکل روبرو گردیده و همین زنوزی و توشاک را برای جذب رضاییان ترغیب نموده.

رضاییان در مذاکره با تراکتورسازی، درخواست مالی خود را ارائه داده. درخواستی که رقم آن 600 هزار دلار است. یعنی حدود 6،7 برابر پولی که او فصل قبل از اوستنده گرفت. باشگاه تراکتورسازی و مدیرانش با این درخواست رضاییان مخالفت نموده اند. برای آن ها که خصوصی هستند و هزینه ها را باید از جیب بپردازند و البته نمی توانند ارز دولتی هم دریافت نمایند، سخت است که 6 تا 7 میلیارد برای رضاییان کنار بگذارند و به عنوان دستمزد به او پرداخت نمایند.

تراکتورسازی با نصف این مبلغ موافق است. یعنی قصد دارد 300 هزار دلار برای دفاع راست 28 ساله تیم ملی هزینه کند. مبلغی که با توجه به قیمت دلار، حدود 3 میلیارد برای تراکتورسازی آب می خورد. اختلاف تراکتورسازی و رضاییان، 3 میلیارد است و شاید همین باعث گردیده تا مذاکره آنها در روزها و هفته های اخیر به نتیجه نرسد.

زنوزی و توشاک البته همچنان منتظر تخفیف از سوی رضاییان هستند تا او را زودتر جذب نمایند و در ترکیب تراکتورسازی قرار بدهند. اتفاقی که می تواند قدرت این تیم را در سمت راست زمین افزایش بدهد و جمع ستاره های این تیم را تکمیل کند. رضاییان به احتمال فراوان و بعد از توافق روی عددی در حدود 400 هزار دلار، پیراهن تراکتورسازی را می پوشد، مگر اینکه در آخرین لحظه ها، پیشنهاد جدیدی به دست او برسد.

11

مجله دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مهسان بلاگ: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1720

به "اختلاف رضاییان و تراکتورسازی: 3 میلیارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف رضاییان و تراکتورسازی: 3 میلیارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید