اخبار سیاسی پربازدید 28 آبان ماه: ظریف: مسئول مستندات نیستم، آمریکا و هم پیمانانش منطقه خلیج فارس را ترک نموده اند، هزینه های تحریم کم نیست، اما راه خود را پیدا می کنیم

به گزارش مجله سرگرمی، پربازدیدترین اخبار سرویس سیاسی خبرنگاران در تاریخ بیست و هشتم آبان ماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.

اخبار سیاسی پربازدید 28 آبان ماه: ظریف: مسئول مستندات نیستم، آمریکا و هم پیمانانش منطقه خلیج فارس را ترک نموده اند، هزینه های تحریم کم نیست، اما راه خود را پیدا می کنیم

به گزارش خبرنگار ؛ ظریف: مسئول مستندات نیستم/ احتیاجی به شرح بیشتر من نیست، آمریکا و هم پیمانانش منطقه خلیج فارس را ترک نموده اند و هزینه های تحریم کم نیست اما راه خود را پیدا می کنیم از پربازدیدترین اخبار بیست و هشتم آبان ماه است.

وزیر امور خارجه گفت: من مسئول مستندات نیستم، این مستندات در دسترس عموم است و مرکز مربوطه در وزارت اقتصاد و دارایی هم موارد پولشویی را اعلام نموده است.

جرمی هانت وزیر امور خارجه انگلیس صبح امروز در سفری یک روزه به تهران آمد.

اروپا هر چه سریع تر تعهدات خود را به اجرا بگذاردسخنگوی وزارت خارجه گفت: اننظار می رود که اروپا هرچه سریع تر مکانیزم های مورد احتیاج ما را فراهم کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: از ابتدای امسال آمارها نشان می دهد آمریکایی ها و هم پیمانانش منطقه خلیج فارس را ترک نموده اند و دیگر حضور معناداری در منطقه ندارند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه از برگزاری بی سر و صدای کنگره حزب متبوعش اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: بنده مسئول خبری نیستم.

وزرای امور خارجه ایران و انگلیس دقایقی قبل با هم دیدار و گفت وگو کردند.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: هزینه های تحریم برای ما کم نیست، ولی ما راه خود را پیدا می کنیم و به مسیر اصلی خود ادامه می دهیم و در این میان به زانو درنمی آییم و دست های خود را به نشانه تسلیم بالا نمی بریم.

سامانه الکترونیکی سرباز ماهر رونمایی شد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: پیوستن به توافقنامه زیست محیطی پاریس برای ما مزایای زیادی دارد و هیچ مطلب نگران کننده ای وجود ندارد.

bebop.ir: بیباپ: مجله هنر موسیقی

kalarena.ir: مجله کالارنا: نقد و بررسی کالاهای دیجیتالی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6717

به "اخبار سیاسی پربازدید 28 آبان ماه: ظریف: مسئول مستندات نیستم، آمریکا و هم پیمانانش منطقه خلیج فارس را ترک نموده اند، هزینه های تحریم کم نیست، اما راه خود را پیدا می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخبار سیاسی پربازدید 28 آبان ماه: ظریف: مسئول مستندات نیستم، آمریکا و هم پیمانانش منطقه خلیج فارس را ترک نموده اند، هزینه های تحریم کم نیست، اما راه خود را پیدا می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید