آیین نامه اجرایی برند ملی گردشگری در هیئت وزیران تصویب شد
به گزارش مجله سرگرمی، آیین نامه اجرایی نشان (برند) ملی گردشگری جهوری اسلامی ایران، امروز چهارشنبه 12 خرداد 1400 در جلسه هیئت وزیران تصویب شد.
میراث آریا: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، هیئت وزیران در راستای تکلیف مقرر در قانون تشکیل وزارت (سازمان سابق) میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مبنی بر انجام برنامه های تبلیغی در حوزه گردشگری از سوی این وزارتخانه و هم نقش قابل توجه نشان ملی گردشگری در ارتقای هویت صنعت گردشگری کشور، آیین نامه اجرایی نشان (برند) ملی گردشگری جمهوری اسلامی ایران را از تصویب گذراند.
مطابق این آیین نامه، نشان (برند) ملی گردشگری جمهوری اسلامی ایران براساس هویت ایرانی - اسلامی به وسیله وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، طراحی و پس از تأیید شورای راهبری و نظارت بر سند راهبردی توسعه گردشگری ابلاغ می گردد.
بعلاوه برنامه عملیاتی و اجرایی و ساز و کار همکاری دستگاه های اجرایی ذی ربط در مورد نشان (برند) ملی گردشگری، به وسیله وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تهیه و تدوین و پس از آنالیز و تأیید در کارگروه های تخصصی نشان (برند) ملی گردشگری که ذیل شورای راهبری و نظارت بر سند راهبردی توسعه گردشگری تشکیل می گردد، از سوی این شورا ابلاغ می گردد.
علاوه براین، تمام دستگاه های اجرایی موظفند، به منظور ترویج و نهادینه سازی نشان (برند) ملی گردشگری، اعتبارات مورد احتیاج برای اجرای فعالیت ها و اقدامات حمایتی را در چارچوب اعتبارات سالانه خود پیش بینی و به سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه نمایند.
منبع: توریسم آنلاینعینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان