آیا فروشنده های مسکن قصد جدی برای فروش دارند یا خیر؟

به گزارش مجله سرگرمی، فروشنده های بازار مسکن قصد فروش در اولین زمان را در این روزها ندارند و درصدد به دست آوردن مظنه قیمتی هستند. همین امر سبب وجود فایل های تکراری در بازار مسکن شده است.

آیا فروشنده های مسکن قصد جدی برای فروش دارند یا خیر؟

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد حریق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

هیچ سامانه معین و جامعی در بازار وجود ندارد تا بر اساس آن فروشنده های بازار مسکن بتوانند قیمت ملک خود را معین نمایند و از آخرین قیمت های قطعی ملک در هر منطقه آگاه شوند و برای اطلاع از آن بایستی به واسطه ها مراجعه نمایند. بعضی از فروشنده ها در این شرایط بالاترین قیمت پیشنهادی ممکن را برای فروش اعلام می نمایند تا بدانند که آیا برای آن قیمت خریداری برای خرید ملک آنها وجود دارد یا خیر. در این میان حتی اگر خریدار با شرایط موافقت نموده و حاضر به خرید باشد، مالک به بهانه ای از فروش انصراف می دهد. در نتیجه افزایش این فروشنده ها تعداد فایل های عرضه شده کاهش یافته است. در جدول زیر مشاهده می کنید که قیمت ها توافقی اعلام شده است. درواقع متقاضیان برای خرید خانه در تماس با فروشنده ها از قیمت پیشنهادی ملک آگاه می شوند و در این جدول فقط کم و کیف ملک های عرضه شده بازتاب یافته است.

این مقاله از خبرنگارن موردپسند شما قرار گرفته است؟

منبع: هومینگ
انتشار: 21 خرداد 1399 بروزرسانی: 21 خرداد 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 84734

به "آیا فروشنده های مسکن قصد جدی برای فروش دارند یا خیر؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا فروشنده های مسکن قصد جدی برای فروش دارند یا خیر؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید