آمیا با چهارمین گل فصل قدوس در لوشامپیونه ماندنی شد

به گزارش مجله سرگرمی، فوتبال جهان مهاجم ایرانی پس از چندین ماه ناکامی با یک گل حساس زمینه ساز بقای تیمش شد.

آمیا با چهارمین گل فصل قدوس در لوشامپیونه ماندنی شد

به گزارش خبرنگاران، فصل 2019 2018 رقابت های لیگ دسته اول فرانسه (لوشامپیونه) با گلزنی سامان قدوس، ملی پوش ایرانی آمیا و بقای تیمش به انتها رسید.

در چارچوب بازی های همزمان هفته سی و هشتم و انتهای، تیم فوتبال آمیا در رقابتی که برای بقا نیاز به فزونی داشت، مقابل گنگان از پیش سقوط کرده به فزونی 2 بر یک دست یافت و ادامه حضور در سطح اول فوتبال فرانسه را جشن گرفت.

پس از گل گیوراسی در دقیقه 14، قدوس در دقیقه 47 گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا ضمن شکستن طلسم گلزنی در چند ماه اخیر با چهارمین گل این فصلش به بقای تیم در لوشامپیونه کمک کند، قدوس از ابتدا تا انتها در جریان رقابت بود، به این ترتیب آمیا 38 امتیازی شد و بالاتر از موناکو فصل را در رده پانزدهم به انتها رساند.

در دیگر بازی مهم برای بقا، کان در خانه یک صفر به بوردو باخت و به دسته دوم سقوط کرد. همچنین دیژون با فزونی 2 یک مقابل تولوز در رده هجدهم ایستاد و راهی پلی آف شد. در دیگر بازی های مهم، پاری سن ژرمن، قهرمان زودهنگام رقابت ها، فصل را با باخت 3 یک در خانه رمس به انتها رساند و موناکو با وجود شکست 2 صفر مقابل میزبانش، نیس در لیگ ماندنی شد. در سایر رقابت ها، رن 3 یک لیل را برد، آنژی و سن اتین به تساوی یک یک رسیدند، مارسی یک صفر مون پولیه را برد، نانت یک صفر در خانه به استراسبورگ باخت و لیون 3 2 در خانه نیم به فزونی رسید.

به این ترتیب در انتها فصل همراه پاری سن ژرمن قهرمان، لیل و لیون راهی لیگ قهرمانان اروپا شدند، سن اتین همراه رن (قهرمان جام حذفی) و استراسبورگ (قهرمان جام اتحادیه) به لیگ اروپا رسیدند و گنگان و کان راهی دسته دوم شدند. دیژون هم به بازی پلی آف برای بقا مقابل لانس راه یافت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا و مکزیک

russiaro.ir: تور روسیه: تور سوچی، تور مسکو، تور سن پترزبورگ، تور تابستان نوروز، بهار روسیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مهر 1400 بروزرسانی: 30 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 25134

به "آمیا با چهارمین گل فصل قدوس در لوشامپیونه ماندنی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمیا با چهارمین گل فصل قدوس در لوشامپیونه ماندنی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید