آمریکا پناهگاهی امن برای بعثی ها

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از المعلومه، دولت آمریکا در حالی از مقابله با رژیم بعث عراق دم می زند که از بعثی ها حمایت می نماید و به آنها تابعیت آمریکایی می دهد.

آمریکا پناهگاهی امن برای بعثی ها

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی از این موضوع پرده برداشت که ایالات متحده امریکا به رغم اینکه مدعی شده است برای رهایی عراق از دیکتاتوری و سلاح های کشتار جمعی علیه این کشور وارد جنگ شده است، اما همزمان به افرادی پناه داده است که خود از عناصر و ابزارهای رژیم سابق عراق بوده اند.

در این گزارش آمده است: یکی از افرادی که امریکا به آنها پناه داده سمیر خورشید است که در دوره رژیم سابق تصاویر صدام را بر روی دیوارهای ساختمان ها و مراکز دولتی و ورودی وزارتخانه ها نقاشی می کرد.

طبق اعلام نیویورک تایمز، سمیر خورشید که متولد طوز خورماتو است در حال حاضر در ایالت اورگن امریکا ساکن است؛ به جای تصاویر صدام، تصاویر سربازان امریکایی شرکت کننده در جنگ عراق را نقاشی نموده است.

این رسانه آمریکایی گزارش داد: وی در سال 2006 از عراق گریخته و به آمریکا رفته است و در سال 2010 پناهندگی گرفته و در سال 2017 تابعیت آمریکایی گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 116237

به "آمریکا پناهگاهی امن برای بعثی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا پناهگاهی امن برای بعثی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید