آلگری: امیدوارم شکست برابر جنوا، یوونتوس را بیدار کند

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- ماسیمیلیانو آلگری سرمربی تیم فوتبال یوونتوس پس از متحمل شدن نخستین شکست فصل تیمش مقابل جنوا گفت: امیدوارم این شکست یووه را از خواب بیدار کند البته نیازی نیست تا از شکست مقابل جنوا یک داستان غم انگیز بسازیم.

آلگری: امیدوارم شکست برابر جنوا، یوونتوس را بیدار کند

به گزارش خبرنگاران، تارنمای فوتبال ایتالیا روز یکشنبه نوشت: تیم تحت راهنمایی آلگری تنها چند روز پس از پیروزی هیجان انگیز مقابل اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا و صعود به مرحله یک چهارم، در استادیوم ماراسی و در برابر تیم جنوا با 2 گل به نخستین شکست فصل خود تن داد.

سرمربی بانوی پیر ایتالیا پس از این شکست گفت: انتظار داشتم یوونتوس متفاوتی را ببینم اما عملکرد خوبی نداشتیم و پس از چند اشتباه، یک گل از ناکجا آباد روی سرمان خراب شد.

وی ادامه داد: درست مثل شکست مقابل آتالانتا در کوپا ایتالیا، بازی خوبی را برای شکست خوردن انتخاب کردیم چرا که این اتفاق دقیقا پیش از تعطیلات بازی های ملی رخ داد بنابراین فرصت کافی برای استراحت و ریکاوری در اختیار داریم.

آلگری اضافه کرد: فشار بازی مقابل اتلتیکو مادرید به طور اجتناب ناپذیر روی کار ما در این بازی تاثیر گذاشت؛ در نیمه نخست چند بار از خطر فرار کردیم و نیمه دوم بهتر بودیم و درست زمانی که به نظر بازی را تحت کنترل گرفته بودیم گل خوردیم و روند بازی عوض شد.

سرمربی قهرمان اسکودتو تاکید نمود: در تمام بازی ها نمی توان بهترین نمایش را ارائه داد؛ با این وجود فکر می کنم این شکست در بدترین حالت ما را از خواب بیدار کرد؛ فکر می کردیم از همین حالا جام را برده ایم اما متوجه شدیم که این موضوع درست نیست.

وی ادامه داد: برای قهرمانی به پنج پیروزی احتیاج داریم و حالا باید دعا کنیم ناپولی امتیاز از دست دهد. بردن تمام بازی ها غیر ممکن است و این همان چیزی است که از ابتدای فصل گفته ام بنابراین احتیاجی نیست که از این شکست داستان غم انگیز بسازیم؛ ما از 28 بازی 24 پیروزی و سه تساوی به دست آوردیم و حتی با احتساب این شکست هم اتفاق خاصی نیفتاده و فکر نمی کنم کارنامه بدی باشد.

نخستین گل جنوا توسط استفانو استاتورا به ثمر رسید؛ بازیکنی که در ژانویه به طور قرضی و با بند خرید دائمی از یوونتوس به جنوا ملحق شد.

آلگری در این خصوص گفت: در واقع برای استفانو خوشحالم چرا که اگر یک نفر باید به ما گل می زد دوست نداشتم کسی جز استاتورا این کار را انجام دهد؛ او پسر دوست داشتنی است و با توجه به اینکه عملا یک سال به دلیل مصدومیت از ناحیه تاندون پا دور از میادین بود، استحقاق گل زدن داشت.

ورزشی**3991**9129

picosho.ir: پیکوشو: تصاویر گردشگری ایران و جهان

gitiro.ir: گیتی رو: مجله گردشگری و مسافرتی، خبری و ورزشی

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 16381

به "آلگری: امیدوارم شکست برابر جنوا، یوونتوس را بیدار کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: امیدوارم شکست برابر جنوا، یوونتوس را بیدار کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید