شروع ثبت نام مسابقات چالش های حوزه فناوری اطلاعات

به گزارش مجله سرگرمی، ثبت نام برای شرکت در ششمین دوره مسابقات چالش های حوزه فناوری اطلاعات ICT Challenge شروع شد.

شروع ثبت نام مسابقات چالش های حوزه فناوری اطلاعات

ششمین دوره مسابقات چالش های حوزه فناوری (ICT Challenge) توسط گروه Sharif ICT و با همکاری دانشگاه صنعتی شریف، معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری و مرکز نوآوری فناوری اطلاعات دانشگاه شریف با تمرکز بر زبان های برنامه نویسی Java، Net ، Python، Node.js، Go Lang، PHP در تاریخ 24 و 25 تیر ماه سال 1400 و به صورت مجازی و آنلاین برگزار می گردد.

ثبت نام برای شرکت در این مسابقات شروع شده و تا 15 تیر ماه ادامه دارد. این مسابقات تحت قوانین خاص و در جهت حل چالش های موجود در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می شوند و شرکت نمایندگان در این مسابقات جهت اشتغال به شرکت های فعال این حوزه معرفی خواهند شد.

این رویداد با تمرکز بر زبان های برنامه نویسی پر کاربرد و پر هوادار طراحی شده و کلیه تیم ها و استارتاپ های فعال در این حوزه می توانند بدون هیچ محدودیتی در این مسابقات شرکت نمایند.

این مسابقات شامل دو مرحله است که در مدت 2 روز به صورت مجازی برگزار و ثبت نام در این مسابقات در قالب تیم های 2 الی چهار نفره و به صورت رایگان انجام می گردد.،ایسنا

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: ایران آنلاین
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 148718

به "شروع ثبت نام مسابقات چالش های حوزه فناوری اطلاعات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام مسابقات چالش های حوزه فناوری اطلاعات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید