آشنایی با بهترین مراکز خرید زوریخ

به گزارش مجله سرگرمی، یکی از مهمترین جاهای دیدنی فرانسه که بعید است تا به امروز تصویر آن را ندیده باشید، بنای طاق پیروزی پاریس است؛ یک طاق سنگی سفید که با ارتفاع 50 متری، در میان میدانی عظیم و شلوغ جای گرفته است. این طاق زیبا در کنار برج ایفل…

آشنایی با بهترین مراکز خرید زوریخ

هیچ شکی نیست که خیابان شانزلیزه پاریس فرانسه را می توان مشهورترین و معروف ترین خیابان دنیا دانست که در قلب پایتخت نور و عشق کشیده شده است. کمتر کسی پیدا می گردد که در تور پاریس شرکت کند اما در طول بلوار شانزلیزه پاریس قدم نزند و…

کلیسای سنت شاپل یکی از شگفت انگیزترین جاهای دیدنی پاریس است که معمولا کمتر توسط توریستان تور فرانسه مورد بازدید قرار می گیرد. هنگامی که نام کلیسا و شهر پاریس کنار هم می آیند، کلیسای نوتردام اولین نامی است که در ذهن بیشتر افراد نقش می بندد. اما باید…

مارسی یکی از مقصدهای توریستی مهم فرانسه است و سالانه بیش از 5 میلیون توریست برای تماشای جاذبه های توریستی مارسی فرانسه، به این شهر سفر می نمایند. مارسی بزرگترین بندر فرانسه است که پس از پاریس، رتبه دوم جمعیت در میان شهرهای فرانسه را در اختیار…

زوریخ بزرگترین شهر سوئیس و یکی از اصلی ترین مقصدهای توریستی این کشور است که سالانه میزبان توریستان بسیاری است که در کنار بازدید از جاذبه های توریستی، دوست دارند سری به مراکز خرید زوریخ نیز بزنند.

زوریخ علاوه بر اینکه بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر سوئیس است، پایتخت مالی این کشور نیز به شمار می رود. با در نظر دریافت این موضوع، زوریخ یک بهشت باورنکردنی برای علاقه مندان به خرید و پاساژگردی است.

در مراکز خرید زوریخ هر چه که بخواهید پیدا خواهید کرد؛ از نمایشگاه های مجلل و برندهای معتبر، تا فروشگاه های کوچک محلی برای فروش صنایع دستی و فراوریات داخلی.

در این مقاله قصد داریم با معرفی بهترین مراکز خرید زوریخ، در برنامه ریزی سفر به شما یاری کنیم. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

محله Seefeld

خیابان Bahnhofstrasse

محله Niederdorf

محله های 4 و 5

مرکز خرید Europaallee

راهنمای خرید بهترین سوغات سوئیس

بهترین جاهای دیدنی سوئیس

محله Seefeld

محله Seefeld در جنوب زوریخ و حاشیه دریاچه زوریخ قرار گرفته است و یکی از بهترین مراکز خرید زوریخ به شمار می رود. در این منطقه می توانید محصولات شگفت انگیزی پیدا کنید.

محله Seefeld از بهترین نقاط زوریخ برای خرید پوشاک است. یکی از اصلی ترین مزیت های این مرکز خرید شهر زوریخ، وجود فروشگاه های متعددی است که پوشاک و ملزومات دست ساز و باکیفیت فراوری می نمایند. به عنوان مثال، فروشگاه Atelier Boule Rouge به ساختن کیف های لپ تاپ دست ساز مشهور است.

خیابان Bahnhofstrasse

یکی از بهترین مرکز خریدهای زوریخ که یک بهشت رویایی برای عاشقان خرید به شمار می رود، خیابان Bahnhofstrasse یا خیابان پنجم زوریخ است. اگر در جستجوی خرید کالاهای لوکس در زوریخ هستید، هیچ جا مانند خیابان Bahnhofstrasse نمی تواند رضایت شما را جلب کند.

خیابان Bahnhofstrasse نه تنها یکی از بهترین مراکز خرید زوریخ است، بلکه از گرانترین و لوکس ترین مراکز خرید دنیا نیز به شمار می رود. در این خیابان علاوه بر فروشگاه های برندهای مطرح دنیای، تقریباً تمامی برندهای لوکس سوئیس مانند Manor and Globus نیز حضور دارند.

وجود این همه فروشگاه پرزرق و برق باعث می گردد حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید، اما گشت و گذار در خیابان Bahnhofstrasse یک روز جذاب برای شما خواهد ساخت. البته باید در نظر داشته باشید که این خیابان در مرکز شهر زوریخ سوئیس واقع شده است و در اغلب ساعات روز جمعیت زیادی در آن حضور دارند.

محله Niederdorf

یکی دیگر از مراکز خرید زوریخ، خیابان Niederdorf در قلب تاریخی این شهر است. خرید کردن در این خیابان یک لذت دو جانبه است؛ علاوه بر فروشگاه های متعدد که انواع محصولات رو به فروش می رساند. در خیابان Niederdorf هم فروشگاه هایی وجود دارد که بروزترین و جدیدترین فراوریات حوزه پوشاک و فشن را می فروشند، و هم فروشگاه هایی که صنایع دستی و محصولات سنتی سوئیس را به فروش می رسانند.

اما یکی دیگر از جذابیت های این مرکز خرید شهر زوریخ، بافت تاریخی و سنتی آن است. همانگونه که گفتیم این محله در مرکز تاریخی شهر زوریخ واقع شده و مملو از ساختمان ها و بناهای تاریخی و قدیمی است. خیابان های این محله سنگفرش شده است و خودروها اجازه ورود به آن را ندارند. با گشت و گذار در این خیابان علاوه بر تماشای فروشگاه ها می توانید از تماشای این ساختمان ها نیز لذت ببرید.

همچنین می توانید از رستوران ها و کافه های متعدد در این محله نیز بهره ببرید و با خوردن یک وعده غذای خوشمزه یا یک فنجان قهوه، روز زیباتری برای خود بسازید.

محله های 4 و 5

اما اگر به دنبال آن دسته از مراکز خرید زوریخ هستید که لباس های منحصر به فرد و خاصی در آنها پیدا کنید، باید حتما به محله های 4 و 5 زوریخ سوئیس سر بزنید. تعدادی از برندهای جدید سوئیسی در این منطقه حضور دارند و انواع لباس ها و ملزومات طراحی شده را در گالری ها و فروشگاه های خود به نمایش می گذارند.

سر زدن به این مناطق شما را با نسل جدید طراحان و برندهای فراوری نماینده لباس در زوریخ مانند Little Black Dress و Changemakers آشنا خواهد نمود.

مرکز خرید Europaallee

دقیقا در مرکز زوریخ و نزدیک ایستگاه اصلی قطار زوریخ، می توانید یکی از بهترین مراکز خرید زوریخ را پیدا کنید. مرکز خرید Europaallee تعدادی از بهترین فروشگاه های سوئیس را در خود جای داده است. در این فروشگاه تقریبا هر چیز که احتیاج داشته باشید خواهید یافت.

انواع فروشگاه های لباس و پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، تزئینات منزل و … از جمله مهمترین بخش های این مرکز خرید زوریخ هستند. همچنین کافه ها و رستوران های مختلفی نیز در مرکز خرید Europaallee وجود دارد که مکان مناسبی برای استراحت بعد از یک خرید و پاساژگردی طولانی است.

راهنمای خرید در رم

پس از معرفی تعدادی از بهترین مراکز خرید زوریخ، بد نیست کمی درباره ساعت کاری این مراکز خرید و دیگر اطلاعات مفید نیز صحبت کنیم.

پیش از هر چیز باید بدانید که به طور کلی تمامی فروشگاه ها و مرکز خریدهای زوریخ (و دیگر شهرهای سوئیس مانند مراکز خرید ژنو) در روزهای کاری از ساعت 9 صبح تا 8 شب باز هستند. فروشگاه ها روزهای شنبه معمولاً زودتر تعطیل می شوند در روزهای یکشنبه نیز به طور کلی تعطیل هستند.

روزهای یکشنبه تنها فروشگاه های موجود در ایستگاه های قطار و فرودگاه زوریخ باز هستند.

تمامی فروشگاه ها و مرکز خریدهای زوریخ در روزهای کاری از ساعت 9 صبح تا 8 شب باز هستند. فروشگاه ها روزهای شنبه معمولاً زودتر تعطیل می شوند در روزهای یکشنبه نیز به طور کلی تعطیل هستند.

یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید از فروشگاه های زوریخ باید در نظر داشته باشید، اینست که در اغلب فروشگاه های خواربار پاکت خرید رایگان نیست. به همین دلیل یا هزینه آن را پرداخت کنید یا همراه خود پاکت داشته باشید.

همچنین میوه و سبزیجات در این فروشگاه ها به دو صورت به فروش می رسد. بعضی از میوه ها و سبزیجات قبلا بسته بندی شده و برچسب قیمت دارند. بعضی دیگر نیز به صورت باز قرار دارند که خودتان می توانید تعداد مورد نظر را انتخاب نموده و بر روی ترازو قرار دهید تا برچسب قیمت آن چاپ گردد.

زوریخ علاوه بر اینکه بزرگترین شهر سوئیس است، پایتخت مالی این کشور نیز به شمار می رود و تردید نیست که فروشگاه ها و مراکز خرید متعددی در آن یافت گردد. مراکز خرید زوریخ پر از فروشگاه هایی هستند که بهترین و باکیفیت ترین اجناس را به شما ارائه می نمایند تا تجربه ای خاطره انگیز از خرید و پاساژگردی در تور سوئیس داشته باشید.

منبع: ققنوس
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 120443

به "آشنایی با بهترین مراکز خرید زوریخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با بهترین مراکز خرید زوریخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید