آزمایشهای گوگل تمامی ندارد ، نسخه بتای پنجم اندروید Q متوقف شد

به گزارش مجله سرگرمی، در شرایطی که نسخه بتای چهارم اندرویدQ طی ماه گذشته منتشر شد. در مدت کوتاهی پس از آن که گزارشاتی مرتبط با ایرادات این نسخه منتشر شده است، نسخه جدیدی از اندروید Q ارائه شد که درواقع نسخه پنجم اندروید Q بتا محسوب می گردد. اما به نظر می رسد این نسخه نیز به بن بست خورده است.

آزمایشهای گوگل تمامی ندارد ، نسخه بتای پنجم اندروید Q متوقف شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گوگل با توجه به مسائل نسخه بتای پنجم اندروید Q و شکایت های مرتبط با نصب این نسخه، به روز رسانی آن را متوقف نموده است.

توسعه دهنده اندروید، تا این لحظه علت اصلی را اعلام ننموده اما گفته است که این موضوع را آنالیز میکند. تنها نکته ای که در مورد این نسخه اعلام شده این است که هنگامی که گوگل این مسئله را برطرف کند، ارائه نسخه بتای پنجم اندروید را از سر خواهد گرفت.

پیشبینی می گردد نسخه اصلی اندروید Q طی ماه آینده منتشر گردد. جالب است بدانید همین نسخه مشکل دار فعلی یعنی اندروید Q بتا نسخه پنجم جدی ترین گزینه برای انتشار نهایی است، چرا که این نسخه شامل API نهایی اندروید یعنی ، API 29 SDK است و ژست های حرکتی جدیدی را به کاربر هدیه می دهد. برای مثال به کاربر اجازه می دهد دستیار گوگل را با کشیدن گوشه های صفحه، راه اندازی کند.

safariro.ir: سافاری رو: مجله گردشگری و مسافرتی به همه جای دنیا

mosaferatro.ir: مسافرت رو: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: انتخاب
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 31691

به "آزمایشهای گوگل تمامی ندارد ، نسخه بتای پنجم اندروید Q متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمایشهای گوگل تمامی ندارد ، نسخه بتای پنجم اندروید Q متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید