آرزوی عکس انداختن سرمربی قرقیزستان با علی دایی، اظهار نظر مربیان پیش از آغاز مسابقات

به گزارش مجله سرگرمی، نشست خبری سرمربیان تیم های شرکت کننده در مسابقات مقدماتی زیر 16 سال غرب آسیا در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان کرج برگزار گشت.

آرزوی عکس انداختن سرمربی قرقیزستان با علی دایی، اظهار نظر مربیان پیش از آغاز مسابقات

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، باسم محمد در نشست خبری سرمربیان تیم های شرکت کننده در مسابقات مقدماتی فوتبال زیر 16 سال غرب آسیا که ظهر امروز در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان البرز برگزار شد، گفت: به ایران قبلاً سفر کرده و در تبریز و کرمان حضور داشته ام و همه چیز را مناسب می بینم و محل اردو و هتل بسیار عالی است و مسابقات زیر 16 سال از نظر لبنان قابل قبول است.

وی با بیان اینکه تیم های فوتبال شرکت کننده خوب هستند، توضیح داد: شناختی نسبت به تیم ها وجود ندارد و ایران و افغانستان تیم های خوبی هستند و ما امیدواریم بتوانیم صعود کنیم.

مدیر فنی تیم ملی فوتبال نوجوانان لبنان مطرح نمود: در مرحله آماده سازی در مقابل اردن، قطر و عراق بازی انجام دادیم و تمام بازی ها بسیار مهم است و در گروه کار بسیار سختی داریم. لازم به توضیح است، تیم ملی افغانستان بعدازظهر امروز وارد ایران می شود.

چنچو دورجی سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان بوتان نیز در این نشست، گفت: اولین حضور ما در ایران است و همه چیز مناسب به نظر می رسد و کشور ایران را مهمان نواز دیدم.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه بوتان کشور کوچکی است و شناخته شده نیست، در مقابل تیم های قدرتمند قرار گرفته است و آمادگی لازم را برای مسابقات داریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان بوتان، گفت: شناختی از رقیبان نداشته و بازی های محبت آمیز با سریلانکا و اردو در ژاپن و نپال داشتیم و پیش بینی صعود از این گروه نداریم ولی امیدواریم صعود کنیم.

حسین مرادی سرپرست تیم فوتبال نوجوانان ایران در این نشست مطرح نمود: تمام همکاری لازم برای مسابقات تیم فوتبال نوجوانان اجرا شده که امیدواریم مقام سال قبل فوتبال را دوباره تکرار کنیم.

سرپرست تیم فوتبال نوجوانان ایران با بیان اینکه بازیکنانی جدید وارد مسابقات می شوند، ادامه داد: باید اول مسابقات برگزار شود تا عیار تیم ها تعیین شود و دو ماه تیم برای مسابقات شروع به کار کرده و تلاش داریم از گروه خود صعود کنیم.

مرادی با بیان اینکه ترکیب تیم فوتبال ایران در دو ماه اخیر به دنبال شناسایی بیشتر است، گفت: در ایران سرچشمه استعداد وجود دارد و تلاش داریم از این دور به مرحله بعد صعود کنیم و یک بازیکن البرزی به نام علیرضا باقری در ترکیب تیم ملی حضور دارد.

عبدالله المطیری سرمربی تیم قرقیزستان هم در این شست گفت: ارزیابی که از نحوه برگزاری مسابقات داشتیم همه چیز را خوب می دانیم و علاقه زیادی به فرهنگ ایران نیز داریم.

وی اضافه کرد: ایران و افغانستان تیم های قوی هستند و لبنان سطح پایین تری دارد و قرقیزستان و بوتان کمی ضعیف تر هستند و تیم ما شانس صعود را دارد.

سرمربی تیم قرقیزستان با بیان اینکه صعود از گروه قابل دسترس است، بیان نمود: با تیم ملی قرقیزستان سه هفته شروع کرده و شاید پیروز شویم و از طریق رسانه و مطبوعات از تیم ها شناخت دارم.

مطیری ادامه داد: با شروع مسابقات تعیین می شود عیار تیم ها برای صعود چقدر است و علی دایی، کریم باقری و مهدی مهدوی کیا و عابدزاده را بسیار دوست دارم و علاقه زیادی به فوتبال ایران دارم. سرمربی قرقیزستان ادامه داد: آرزوی من این است که با علی دایی یک عکس داشته باشم.

حسین مرادی سرپرست تیم ملی نوجوانان در جلسه هماهنگی این مسابقات نیز گفت: جلسه هماهنگی مسابقات امروز صبح با حضور ناظرین کنفدراسیون فوتبال آسیا، رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، نمایندگان هیئت فوتبال استان، حراست، یگان ویژه، اورژانس، آتش نشانی و سرپرستان تیمهای شرکت کننده در محل اداره کل ورزش و جوانان استان البرز برگزار شد.

وی اضافه کرد: بر همین اساس ملی پوشان نوجوان کشورمان روز دوشنبه 27 شهریور با لباس سفید به مصاف قرمزپوشان لبنان می فرایند. همچنین رنگ لباس ایران برابر بوتان و افغانستان که روز چهارشنبه 29 و جمعه 31 شهریورماه برگزار می شود قرمز است. ملی پوشان نوجوان در اخرین دیدار خود مقابل قرقیزستان لباس سفید می پوشند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 70570

به "آرزوی عکس انداختن سرمربی قرقیزستان با علی دایی، اظهار نظر مربیان پیش از آغاز مسابقات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرزوی عکس انداختن سرمربی قرقیزستان با علی دایی، اظهار نظر مربیان پیش از آغاز مسابقات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید