آخرین وضعیت کاروان ایران در آستانه اعزام به یونیورسیاد 2019 ایتالیا

به گزارش مجله سرگرمی، دبیر فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی آخرین وضعیت کاروان اعزامی ایران به بازی های یونیورسیاد 2019 در ایتالیا را تشریح کرد.

آخرین وضعیت کاروان ایران در آستانه اعزام به یونیورسیاد 2019 ایتالیا

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، هادی بشیریان در سرانجام دیدار محبت آمیز تیم والیبال دانشجویان و تیم نوجوانان در مورد رشته های نهایی اعزامی به یونیورسیاد 2019 در ایتالیا گفت: علاوه بر 4 رشته والیبال، تیراندازی، تکواندو و تیراندازی با کمان، پیش بینی حضور شمشیربازی، جودو و دوومیدانی را هم کردیم و مجوز آن را از شورای برون مرزی گرفتیم. دوومیدانی یک رشته رکوردی است و در هیئت رئیسه فدراسیون و کمیته فنی حد نصاب فنی مشخص شد و مسابقات قهرمانی آسیا در قطر مبنا نهاده شد که متاسفانه رکوردها اختلاف زیادی داشت. حتی فدراسیون دوومیدانی اعلام نمود با هزینه خودش چند نفر را اعزام می نماید ولی بحث بودجه نبود، بلکه بحث کیفی بودن کاروان مطرح بود.

وی اضافه کرد: شرایط اعزام جودو نیز مانند دوومیدانی بود.در شمشیربازی نیز نفرات مطرح دانشجو نبودند و نفرات اصلی تیم ملی نیز از نظر سنی بالاتر از سن ورودی یونیورسیاد بودند.

دبیر فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی عنوان نمود : تیم والیبال به عنوان اولین گروه از ورزشکاران 10 تیر اعزام می شوند. گروه دوم اعزامی در 12 تیر گروه تیراندازی است و گروه سوم در 14 تیرماه تیرو کمان و تکواندو خواهند بود. در این دوره 42 ورزشکار و حدود 17 نفر کادر فنی، پزشکی و آنالیزور اعزام می شوند.

بشیریان در مورد مسائل سرمایشی آموزشگاه ملی المپیک و تاثیر آن بر شرایط تمرین دانشجویان گفت: دستگاه های آموزشگاه خراب است و دنبال آن هستند که درست گردد و شبانه روز کوشش می نمایند.

وی در مورد مراسم بدرقه کاروان اعزامی به یونیورسیاد گفت: یکشنبه 2 تیر در وزارت ورزش مراسم بدرقه کاروان برگزار می گردد و از سلطانی فر و صالحی امیری هم دعوت کردیم.

دبیر فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی در مورد پاداش مدال آوران در یونیورسیاد گفت: آیین نامه پاداش ها را به هیئت رئیسه دادیم و هفته آینده نهایی می گردد. طبق آیین نامه مدال آوران می توانند در یک مقطع بالاتر تحصیل نمایند، ولی فقط یک بار می توانند از آن استفاده نمایند. فقط کسب مدال یونیورسیاد این امتیاز را برای دانشجویان دارد که بتوانند بدون کنکور راهی مقطع دکترا شوند.

بشیریان تاکید نمود: در بحث بودجه مسئله ای نیست و وزارت علوم و سازمان امور دانشجویان حمایت خوبی کردند و فدراسیون ها هم یاری کردند. در این دوره رشته ها محدود است و امکان تکرار عنوان گذشته سخت است. وزنه برداری و ووشو از مسابقات حذف شده و اوزان تکواندو از 8 وزن به 6 وزن رسیده است. امیدوارم بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم .

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 28641

به "آخرین وضعیت کاروان ایران در آستانه اعزام به یونیورسیاد 2019 ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین وضعیت کاروان ایران در آستانه اعزام به یونیورسیاد 2019 ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید